MS Windows
briani 27239
TweakUI - hvor og hvordan?
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 27-06-02 14:29

Jeg har brug for TweakUI, men er der et godt sted at hente den -
jeg bruger W98 SE - og hvordan får man den indstillet og til at
fungere? Venlig hilsen Jørgen Jensen

Fra : scn

Dato : 27-06-02 14:43

"Jørgen Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for TweakUI, men er der et godt sted at hente den -
> jeg bruger W98 SE - og hvordan får man den indstillet og til at
> fungere? Venlig hilsen Jørgen Jensen

http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Mr. Searching

Dato : 27-06-02 16:50

Jørgen Jensen,

> Jeg har brug for TweakUI, men er der et godt sted at hente den -
> jeg bruger W98 SE - og hvordan får man den indstillet og til at
> fungere?

På Microsoft's hjemmeside er der en rimelig god forklaring .

Link:
http://makeashorterlink.com/?H2061190 - Tweak UI v1.33

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Mr. Searching