hestens adfærd
Fra : Katja Andreasen

Dato : 27-06-02 14:20

Hej

jeg er helt ny i NG så derfor er dette indlæg blevet sendt som mail ved
en fejltagelse. Håber I vil bære over med mig.
Jeg kan godt forstå, at I undrer jer over hestens adfærd.
Det er mest almindeligt hos føl. I de voksne hestes afføring er der
bakterier fra tarmfloraen, som hjælper det nye føl til at få de rigtige
bakterier til at fordøje foderet.
Jeg tror, at jeres hest spiser det af samme grund, uden der dog er noget
galt med dem.

V.H
Katja

In article <3d0a3817$0$44108$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, you say...