MS Windows
briani 27239
Logitechs Media-knap og Winamp.
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 27-06-02 11:20

Jeg har et Logitech Internet Navigator Keyboard.

Når jeg trykker på Media-knappen fremkommer 2 muligheder : Windows
Media Player og Windows Media Player 7.

På Logitechs side står dette :

Multimedia keys support Creative Labs® Player versions 1.5 and 2.x,
WinDVD, Power DVD, Windows® Media Player 7, RealJukebox™, RealPlayer®
7 Basic, RealPlayer® G2, RealPlayer Plus™ G2, MusicMatch™ 4.x,
LiquidAudio v4.x/5, Windows98SE® DVD player.

Mit spørgsmål lyder :

Er der virkelig ikke et sted i registreringsdatabasen, hvor jeg kan
tvinge den til at medtage Winamp. (og evt. fjerne de 2 * Media
Player) ?

-------
MVH
Simon Walther-Larsen
- nu snart i en udgave udenfor hegnet.

Fra : Michael Henriksen

Dato : 27-06-02 15:33

"Simon Walther-Larsen" <waltherlarsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der virkelig ikke et sted i registreringsdatabasen, hvor jeg kan
> tvinge den til at medtage Winamp. (og evt. fjerne de 2 * Media

Jeg har selv et cordless desktop navigator keyboard hvor jeg allerede fra
starten kunne vælge winamp, så det er mig lidt mystisk dit ikke også kan,
men anyway, prøv at se det her link:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&crid=310&co
ntentid=4723&countryid=4&languageid=1

Michael

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 27-06-02 16:08

"Michael Henriksen" <spinks@mail1.stofanet.dk> har med klæbrige fingre
ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

> [...]
>starten kunne vælge winamp, så det er mig lidt mystisk dit ikke også kan,

En lækker lille workaround, men desværre virker den ikke hos mig. Jeg
mistænker min XP-installation, men den har også været den samme på 3
forskellige bundkort. Jeg regner med at det vil fungere igen når jeg
har lavet mig en frisk installation.

-------