Jordens absolut sejeste kat har sin egen d~
Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 27-06-02 10:37

Det er selvfølgelig Bucky the Cat der har sin egen stribe!
Herhjemme hedder den "En Lådden Affære" hvis man læser Metro - men den vakse
amerikaner der har opfundet Bucky har altså valgt at kalde den "Get Fuzzy".

- Og det gør man, Bucky er genial; tag et kig! :)

http://comics.com/comics/getfuzzy/

--
- Sidsel
Mom to Luffe, Speedy, Stony, Loke, Damien and Sif

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-06-02 11:27

in article 3d1adca6$0$1486$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Sidsel L.
Espersen at stalia@macfat.dk wrote on 27/06/02 11:37:

> [...]
> amerikaner der har opfundet Bucky har altså valgt at kalde den "Get Fuzzy".
>
> - Og det gør man, Bucky er genial; tag et kig! :)

Jeg er nu stadig mest vild med "Hallmarks of Felinity". Den er bare katte
taget lige på kornet og tilsat et glimt i øjet...
http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/hall-dex1.html

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck