Pigesex
Fra : Birgitte

Dato : 27-06-02 09:17

Hej

Jeg er en pige/kvinde på 38år, jeg er begyndt at føle mig
sexueltiltrukket af mit eget køn.
Jeg er gift med en sød mand, men i øjeblikket er det mere piger som
tænder mig.

Er der nogle der har det på samme måde ?

Knus
Birgitte

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 27-06-02 14:05

"Birgitte (slet S4MDX)" <gitte30@S4MDXyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er gift med en sød mand, men i øjeblikket er det mere piger som
> tænder mig.
>
> Er der nogle der har det på samme måde ?

Hej Birgitte

Ja, her kunne man jo fristes til at skrive at jeg ved lige hvad du mener

Hvis svaret skal være mere seriøst, kan jeg da fortælle at en hel del af de
pige jeg har kendt har leget med tanken. Det er nu kun kun en enkelt der har
gjort noget ved det. Men det er absolut min oplevelse at der er flere
kvinder der tænder på tanken. Og det er måske ikke så mærkeligt: kvinder er
jo ofte nogle flotte og sensuelle skabninger.
Hvis du springer ud i det, så prøv da at invitere din mand med - han vil
sikkert elske det!

Mvh Tommy

Fra : Manse

Dato : 27-06-02 19:28

Hejzan

Ja,da *S* og hvis du tager en runde på www.scor.dk vil du se at rigtig,
rigtig mange har det nøjagtig på samme måde.

Mrs Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....