MS Windows
briani 27239
Ændring af Start Menu Delay!?
Fra : SA

Dato : 27-06-02 08:08

Hej NG.

Start Menu Delay'et, altså den lille pause der er når man bevæger sig rundt
i Start Menu's undermenuer - hvorfor kan jeg ikke ændre den permanent?
Jeg bliver nødt til at ændre den hver gang jeg starter op, idet den har
glemt indstillingen ved næste genstart!!

PS! Det har virket engang, og jeg har ikke den fjerneste idé til, hvorfor
det pludselig ikke virker mere.

OS: Windows Xp Pro

På forhånd tak

SA

Fra : Madsen

Dato : 27-06-02 08:17

SA skrev:

> Start Menu Delay'et, altså den lille pause der er når man bevæger
> sig rundt i Start Menu's undermenuer - hvorfor kan jeg ikke ændre
> den permanent?

Hvordan har du ændret det?

Det kan gøres med TweakUI hvor du skal huske at bruge TweakUI til
WinXP. http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Du kan også ændre det i registreringsdatabasen (Start > Kør: Regedit) -
hvor du skal finde følgende nøgle: [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\
Desktop] hvor nøglen så hedder "MenuShowDelay". Stil den f.eks. til 0.

Madsen.

Fra : SA

Dato : 27-06-02 09:45

> [...]
> hvor du skal finde følgende nøgle: [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\
> Desktop] hvor nøglen så hedder "MenuShowDelay". Stil den f.eks. til 0.

Jeg har prøvet både TweakUI og den "manuelle" løsning. Det er derfor jeg er
noget forundret over, at den konstant bliver resat tilbage til 400.

Mvh.

SA