Katteudstillingen i Aars 29-30 juni
Fra : Martin H. Jensen

Dato : 27-06-02 07:06

Kære allesammen
jeg har spændt fuldt med i det forskellige emner der behandles, og har
fået mange gode informationer i tidens løb.
Jeg har selv to katte som jeg er meget glade for, der er ikke tale om
racekatte men almindelige huskatte.
Jeg måtte få min gamle kat aflivet sidste år efter at den havde
pådraget sig en meget alvorlig infektion, som den ikke kunne stå
igennem selvom jeg håbede lige til det sidste og dyrlægen gjorde også
en uhyre stor indsats. Den blev 14 år og den var bare så dejlig, det
var en kat som blev smidt af en bil som holdt udenfor mit hjem, og jeg
var tilfældigvis ude i haven den pågældende dag, og den kom ret hurtig
hen til mig dog noget forskræmt og usikker. Enden blev dog at den blev
min kat og jeg fik den kasteret, og jeg har ikke haft nogen bedre kat
før. Som før nævnt har jeg nu to nye som jeg glæder mig over, de har
også meget glæde af hinanden i det daglige, så jeg tror helt sikkert
det er godt at de er to sammen.
De hedder forresten Sorteper og Stribe..

nåh det jeg egentlig ville var at fortælle at jeg her i min lokale
avis kan læse om den Internationale rackatte udstilling i Aars
Messecenter

og da jeg har bemærket at flere har efterlyst hvad det koster vil jeg
lige informere om hvad der står i annoncen:

International
Racekatte udstilling
29-30 juni

Messecenteret Aars
Messevej 1
9600 Aars

Lørdag :
Semilanghår & Siam
søndag :
Perser/ exotic & korthårsracer + huskat

billetpriser :

Voksne 30,- kr.
Børn 10,- kr.

Åbningstid 10-17

Massevis af spændende stande samt kattefoder & katteartikler til din
kat

citat slut...

jeg glæder mig ihvert fald meget

med venlig hilsen
Martin Haubro Jensen
Aalestrup

Fra : Christina K

Dato : 27-06-02 08:49

Martin H. Jensen <martin.h@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nk9lhugu58fl5sf1ks5fksi82ng05f0rs8@4ax.com...

> [...]
> Børn 10,- kr.
>
> Åbningstid 10-17
>

> Massevis af spændende stande samt kattefoder & katteartikler til din

Hej Martin

Jeg glæder mig også, har også gået meget på katteudstilling som publikum
og det er vildt spændende at se de forskellige katte. Kig endelig forbi
Calibra og Boogaloos bur, hvis du vil se de _sødeste_ Maine Coons på
udstillingen *GG*

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk