beklagelse
Fra : goofy

Dato : 26-06-02 22:17

Hej NG
I må meget undskylde, at mine meddelser kommer flere ganr, men jeg sende
under teledanmark - men her vises de ikke, så jeg ved ikke hvad jeg gør
forkert
Steen

Fra : Niels Peter

Dato : 27-06-02 07:54

"goofy" <vinbaek@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I må meget undskylde, at mine meddelser kommer flere ganr, men jeg sende
> under teledanmark - men her vises de ikke, så jeg ved ikke hvad jeg gør

Samme problem her - vi bruger også Teledanmark. Deres nyhedsserver hører
ikke til landets hurtigste, og der kan gå ret lang tid, før man kan se sit
eget indlæg. Til trøst kan andre som regel se det med det samme
Jeg har i hvert fald oplevet at få svar på et indlæg, jeg endnu ikke selv
kunne se ...

Niels Peter

Fra : Helle Andersen

Dato : 27-06-02 20:19

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eget indlæg. Til trøst kan andre som regel se det med det samme
> Jeg har i hvert fald oplevet at få svar på et indlæg, jeg endnu ikke selv

Prøv at bruge TDC's text-server, der hedder dtext.news.tele.dk. Det
går væsentligt hurtigere - blot kan du ikke de de binære grupper på
denne server, men dem kan du jo så se på den gamle server.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Niels Peter

Dato : 27-06-02 21:09

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> går væsentligt hurtigere - blot kan du ikke de de binære grupper på
> denne server, men dem kan du jo så se på den gamle server.

Tak for tippet - det vil jeg straks prøve (abonnerer alligevel ikke på nogen
binære grupper)

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-06-02 15:39

Hejsa

Prøv at bruge news.sunsite.dk - der er sjældent problemer. Det indlæg du
sender vises med det samme

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : jensenjs

Dato : 27-06-02 21:43

In article <afdb04$nan$1@sunsite.dk>, vinbaek@oncable.dk says...
> [...]
> I må meget undskylde, at mine meddelser kommer flere ganr, men jeg sende
> under teledanmark - men her vises de ikke, så jeg ved ikke hvad jeg gør

Prøv at læse her
http://internet.opasia.dk/driftsinformation/

det er muligt at tilmelde sig TDC's driftstatus
så man får tilsendt mails om hvordan det går med
TDC's net og planlagte opgaver.
MVH JensenJS