hundebokse til bilen
Fra : Martin

Dato : 26-06-02 22:10

Vi har lige fået hund nummer2 for 3 dage siden, så nu er vi nød til at tage
os sammen og få købt en hundeboks. Hvad skal vi købe og hvad koster den ?
Hvor kan jeg købe et billig ? Vores bil er en toyota corolla stc, så der er
plads nok...

MVH

Martin
www.hundesiden.dk

Fra : Søren Houlberg

Dato : 27-06-02 21:59

Kære Martin!

Det er jo 1000 kroners spørgsmålet!

Jeg har selv søgt og ledt med lup og lommelygte og det hele.

Jeg fandt nogle der hed Hakon som laver en masse bure - dog vender tremmerne
lodret hvilket gør det muligt for vuffer at få poterne (læs kløerne) og hvis
den er rigtig heldi snuden (læs tænderne) ud mellem tremmerne med hvad
dertil kan følge af lemlæstelser af inderbeklædningen på bilen.... Dertil
kommer at bunden er af krydsfiner hvilket jo heller ikke er helt
hensigtsmæssigt når man har en til to "badedyr" der skal transporteres.

Ofte er der bure til salg i den blå avis, men det er jo mere usikkert.....

Tilsidst er der den vidunderlige mulighed at få buret skræddersyet til sin
bil (og hund(e)) det koster ikke ret meget mere end at købe et "fiks" og
færdigt.

Generelt har jeg fundet ud af at et dobbeltbur koster ca. 3-4000 kr....

Hvis du bor i Århus-området kan jeg anbefale en der bor (vistnok) i
Hjortshøj men så skal jeg lige have kontakerne adspurgt igen.

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Stine Frandsen

Dato : 28-06-02 08:59

Hej
Hvor du kan købe billigt afhænger jo af hvor i landet du bor ???

Men hvis du er i Holstebro området, vil jeg anbefale Hobby, Hus & Have.

Stine

Martin <minizoo@obel.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afdak0$m90$1@sunsite.dk...