DcH-konkurrence i Ribe
Fra : Germaine Nielsen

Dato : 26-06-02 21:19

Hej Nyhedsgruppe!

Mon der er nogle her, som tilfældigvis kan hjælpe med resultaterne fra
Kredskonkurrencen i Ribe (DcH) - Jeg er interesseret i A-klassen´s
resultater, hvis der er nogler, der har skrevet dem ned. Jeg har
nemlig ikke selv været afsted, da familien kan blive udvidet med en
lille 2-benet hvornår det end skal være..... Håber der er nogle, der
kan hjælpe.

MVH GermaineNielsen@mail.tele.dk
http://home13.inet.tele.dk/Humphrey

Fra : Is

Dato : 26-06-02 21:47

> [...]
> nemlig ikke selv været afsted, da familien kan blive udvidet med en
> lille 2-benet hvornår det end skal være..... Håber der er nogle, der
---
Når en gang DcH får opdateret, så tror jeg de kommer på :
http://www.dch-danmark.dk/index_konkurrencer_generel.htm
der er i hvert fald plads til dem !!!

Erik Isager

Fra : John

Dato : 26-06-02 22:04

*krydspostet - ng + privat*

"Germaine Nielsen" <GermaineNielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemlig ikke selv været afsted, da familien kan blive udvidet med en
> lille 2-benet hvornår det end skal være..... Håber der er nogle, der

Hej Germaine

Mon ikke http://www.dch-ribe.dk/ ligger inde med
resultaterne.

Nethilsen