Evt. fabrikationsfejl på nyere Adria
Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 26-06-02 20:39

Jeg har kun haft to fejl på to fabriksnye Adriaer.

Den ene fejl var er en lille utæthed i vandhanen på toilettet.
Det udmøntede sig i at der lugtede fugtigt hvis vognen havde stået alene i
en uges tid.
Problemet blev løst ved at skifte vandhanen ud til samme type som i
køkkenet. den sprøjter heller ikke så meget som "Brusehovedmodellen" vognen
er født med.

Den anden var manglende limning i et hjørne i sofagruppen.

Begge fejl blev rettet hos forhandleren uden beregning i forbindelse med
serviceeftersyn.

Derudover har vi haft problemer med en eftermonteret TV-antenne på denene
vogn.
Det sker når antenne er løftet helt op. Når det styrtregner, så løber der
lidt vand ned langs det inderste rør.
Afhjælpning er enten at lade antenne være nede, når den ikke anvendes eller
lade være med at købe "billigste model".
Du får hvad du betaler for.

Vognene var en Adria Unica B 462 PH fra 1996 og en Adria Unica B 502 UP fra
1999, der har fået eftermonteret C-udstyr, da vi ikke kunne lide træsorterne
i 1999 C modellerne.

Hilsen

Jens Rasmussen
jpras@ofir.dk

Fra : hjh

Dato : 28-06-02 10:06

Jens-Peder Rasmussen wrote:

> Jeg har kun haft to fejl på to fabriksnye Adriaer......

På min hjemmeside prøver jeg at samle bl.a. fejl osv på CV og det vill
være alletiders hvis du gad gå til siden og taste dine erfaringer ind i
basen
http://www.hansj.dk og så tryk på "problem databasen" lige under
billedet på forsiden.

--