Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak DX3600
Fra : Jørgen Raaberg

Dato : 26-06-02 20:17

Nogen der har erfaringer med dette kamara...?

- På forhånd tak.

Fra : William A. Husted

Dato : 27-06-02 10:51

Hej Jørgen,

Vi testede DX3600 på eaid.dk for et stykke tid siden. Du kan se anmeldelsen
her:
http://www.eaid.dk/testcenter.php?action=vis&id=10

Venligst

William A. Husted

Fra : PI4293

Dato : 27-06-02 14:53

Hej Jørgen

Kig her:

http://www.dpreview.com/reviews/canondigitalixusv/

eller

http://www.digit.no/Tester/canon_ixus_v/canon_ixus_v_intro.htm
Den er på norsk, men er let at forstå!

Mvh
PI

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-02 07:51

On Wed, 26 Jun 2002 21:16:45 +0200, "Jørgen Raaberg" <no@email.com>
wrote:

>Nogen der har erfaringer med dette kamara...?

Det var mit første digitalkamera, og jeg synes at det har været meget
nemt at bruge. Giver også pæne billeder med flotte farver. Jeg blev
desværre bare lidt for interesseret i at fotografere så det er nu
overladt til min far til fordel for et Fuji S602..

Men alt i alt et rigtigt godt begynder kamera, samt godt til
teknik-hæmmede (m.h.t. overførsel til PC)

Mvh Jan