tids-kontrol af PC-ur
Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 02-12-00 18:05

hej,
håber dette er rigtig konference,-
jeg har "mistet" et program til kontrol af PC-uret,- det hed noget i
retning af "dimension4" og kunne checke tiden mod forskellige servere
med 'atom-ure'. så vidt jeg husker benyttede jeg et 'check-point' i
Berlin.
kunne nogen evt. give mig en URL, hvor programmet findes,- det er
forgæves søgt på bl.a. Tucows.
hilsen,
Vagn

Fra : Gert Philipsen

Dato : 03-12-00 09:39

Vagn K. Poulsen <vkp@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a292b00.4087044@news.12move.dk...
> [...]
> retning af "dimension4" og kunne checke tiden mod forskellige servere
> med 'atom-ure'. så vidt jeg husker benyttede jeg et 'check-point' i

Jeg kender ikke dit tidligere program, men bruger selv Atomtime fra
www.atomtime.com ,som tilsyneladende kan det du søger.

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-12-00 13:39

http://www.thinkman.com/dimension4/index.html
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.