fortid søges
Fra : Line Laursen

Dato : 26-06-02 18:45

hej
jeg er en pige der har købt en pony i efteråret 2001 af line maria nielsen i
frederikssund,
jeg søger hendes fortid, det jeg ved om hvem hun har været hos/ejet af
sådan cirka har jeg lidt jeg kan gå efter: de ved at princess blev født
ved en dame og at hun solgte den fordi hun skulle til udlandet dernæst kom
hun vist til en der hed camilla holm og der fik hun vist et nyt navn nemlig
tikila der var hun så, men så blev hun solgt til en byggelegeplads hvor de
syntes at tikila var et for svært navn så derfor fik hun atter et nyt navn
freja, det hedder hun så stadig væk, byggelegepladsen solgte hende til
frederikssund ridecenter hvor hun var et par måneder som elevhest men der
var næsten ingen der red hende og så solgte rideskolen hende til line og der
var hun nogle år og nu er jeg så blevet til hendes ejer. hendes temprament/
dygtig og sinalment er : hoppe stor pony ca. 148 cm. hun er araberblanding
de gamle´ejere tror måske hun også er lidt connemare, hun har et stort
temprament/hidsig hvis hun springer eller lign hun er mørk rød med blis og
en snip vi ved at hun ca er fra 1991 og er ca 11 år nu hun kan også godt gå
dressur men hun har en dårlig vane med at changere, hun er ikke vild med så
mange andre heste aalså forstås sådan at der er nogen hun snapper og skære
tænder af, og hun vil meget gerne være fører hoppe hun kan nemlig sætte
andre i respekt for hende. hun har en man og hale der er flere forskellige
farver i ´men der er nok mest sort og rødt. det er så det jeg vede om hende
men jeg vil meget gerne i kontakt me´d camilla holm ellere opdrætteren
ærligt talt hvis der er nogen der kender hende inden hun kom til
frederikssund for jeg vil så gerne vide hvordan hun er tilredét og sådan for
hun blir ved mig end til hun dør med 110 % knux mig e-mail
linetorp@privat.dk
ps. opdrætteren havde hende hvis til hun var i 3 års alderen.
freja som ponyen hedder nu fik det navn på byggelegepladsen, da det er
hendes tredje navn hun hedder

Fra : Marlene

Dato : 28-06-02 16:52

Line Laursen <linetorp@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d19fc75$0$1553$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Snip

for
> hun blir ved mig end til hun dør med 110 % knux mig e-mail
> linetorp@privat.dk

Det var da betryggende at vide; stakkels hest, der allerede har været så
mange steder...... Hun trænger vist til noget ro nu...... Kys hende fra mig.

Mvh. Marlene.