hvordan hindrer man images
Fra : jette hansen

Dato : 12-02-01 16:27

i at blive downloaded

således at man ved højreklik for en medd. om evt copyright eller access
denied

er det java - eller hvad bruges??????

Fra : jopa

Dato : 12-02-01 16:58

jette hansen skrev .bla

> således at man ved højreklik for en medd. om evt copyright eller access
> denied
Kan ikke lade sig gøre.
Man kan snyde højreklik.

Desuden kan man lave en printscreen.
Hvis du ønsker dine image for dig selv så behold dem i din pc

> er det java - eller hvad bruges??????
JavaScript

--
jopa

www.jp-web.dk

Fra : jette hansen

Dato : 12-02-01 17:02

Hej JOPA - hvordan snyder man højreklik?

Fra : jopa

Dato : 12-02-01 17:49

jette hansen skrev ...
> Hej JOPA - hvordan snyder man højreklik?

Hej så vidt jeg husker så trykker man på venstre og højre museknap samtidig
slipper venstre og vupti kan man gemme image.

Det er godt nok lang tid siden jeg har beskæftiget mig med det men jeg tror
nok det er denne fremgangsmåde

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-01 18:59

Mon, 12 Feb 2001 17:01:54 +0100, skrev "jette hansen"
<sus@yahoo.com>:

>Hej JOPA - hvordan snyder man højreklik?

Det allernemmeste er at bruge Filer => Gem som => Webside,
fuldstændig.
Så er siden gemt med alle billeder.

Gå i Vis => kilde, skrive url til billedet.

Bruge windowstast til at vise kilde og finde url'en til billedet.

Gå i Temporary Internet Files og finde billedet.

Bruge printscreen til at kopiere billedet med.

Bruge en anden browser end IE, hvor »ingen højreklik«-script ikke
virker.

Og så er der nok lige et par måder til.

Det er kun til irritation at bruge et sådan script, det spærrer for
mange nyttige funktioner i højreklikket.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : jopa

Dato : 12-02-01 19:03

Knud Gert Ellentoft skrev
> Det er kun til irritation at bruge et sådan script, det spærrer for
> mange nyttige funktioner i højreklikket.

Enig

jopa

www.jp-web.dk