K: Display til Nokia 3310
Fra : Jan-Erik

Dato : 26-06-02 15:57

I Telekæden vil de have 315 kr. + moms for et sølle display til en 3310 -
men jeg har set dem i Den Blå Avis engang til 250 kr. - er der ikke nogle
folk herinde der vil sælge et billigt display til mig? :)

Hilsen Jan-Erik

Fra : Ove Kristensen

Dato : 26-06-02 17:57

"Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> men jeg har set dem i Den Blå Avis engang til 250 kr. - er der ikke nogle
> folk herinde der vil sælge et billigt display til mig? :)

Jaahh, og jeg kan da også bruge 1 stk. display hvis prisen er rigtig

Med venlig hilsen og fortsat god dag
Ove.

Fra : Deaster

Dato : 26-06-02 21:07

"Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> wrote in message
> I Telekæden vil de have 315 kr. + moms for et sølle display til en 3310 -
> men jeg har set dem i Den Blå Avis engang til 250 kr. - er der ikke nogle
> folk herinde der vil sælge et billigt display til mig? :)

Har du evt. prøvet den rigtige gruppe?

Hint.
Den hedder noget med marked, se mere på www.usenet.dk

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Jan-Erik

Dato : 28-06-02 10:30

> Har du evt. prøvet den rigtige gruppe?
> Hint.
> Den hedder noget med marked, se mere på >www.usenet.dk

Ah!! Så forstår jeg bedre at mit indlæg ikek kom frem - jeg kunne slet ikek
finde det i marked-gruppen - var så sikker på at det var der jeg havde
skrevet det
Sorry...

-Jan-Erik