Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memory stick til Sony
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-06-02 15:34

Kan man købe 'uægte' og billigere Memory Sticks til Sony?
Hvad kostrer de (64 & 128 MB) og er de lige så gode ?
Og hvad koster de originale?

Hvor finder man priser på sådan noget ?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Malmolin & Velschow

Dato : 26-06-02 15:57

Hej Michael

www.edbpriser.dk under Hardware, Flash RAM finder du priser på Sony og
andre produkter. Tilsyneladende er der dog ikke det store at spare ved at
vælge andre mærker..

--
Venlig hilsen

Bo Velschow (3540 Lynge)
dr-bo@post2.tele.dk
"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i
en meddelelse news:1hkS8.86800$N46.2363079@news010.worldonline.dk...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-06-02 16:37

Malmolin & Velschow wrote:
> Hej Michael
>
> På www.edbpriser.dk under Hardware, Flash RAM finder du priser på
> Sony og andre produkter. Tilsyneladende er der dog ikke det store at
> spare ved at vælge andre mærker..

Takker den havde jeg ikke set.

Der er et par andre producenter af Memory Stick, men ikke det helt store at
spare!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Morgan Jones

Dato : 26-06-02 20:32

Langt de fleste forhandlere fra edbpriser (kamerahuset, digital4u osv)
kalder deres sticks (i prislisterne) for Sony memorystick men det er reelt
3' parts leverandører - f.eks. Sandisk. Jeg har ikke oplevet nogle
forskelle. Faktisk ser jeg sjældent Sony labelled mem sticks på markedet.
Jeg har et 8mb Sony, 64mb lexar og 128mb sandisk. Kan ikke se eller mærke
forskel.

/morgan

Fra : U. Pedersen

Dato : 27-06-02 14:08

Morgan Jones skrev:

>Faktisk ser jeg sjældent Sony labelled mem sticks på markedet.

Da har jeg da ellers 3 stick som er mærket Sony.
De 2 af dem 64 og 128 MB har jeg købt via It-Butikken

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-06-02 14:58

Morgan Jones wrote:
> [...]
> nogle forskelle. Faktisk ser jeg sjældent Sony labelled mem sticks på
> markedet. Jeg har et 8mb Sony, 64mb lexar og 128mb sandisk. Kan ikke

Takker for info, så tør jeg godt bestille en Stick med kameraet.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen