MS Windows
briani 27239
Nyhedsgruppeservere? Adgang
Fra : bantam

Dato : 26-06-02 16:03

Hej alle
Nu håber jeg at jeg kan stille spørgsmålet, så det kan forstås, det
drejer sig om at man har en udbyder f.eks. tiscali, og så har man jo
adgang til deres nyhedsgrupper, men hvordan kommer får man adgang til en
anden dansk eller udenlansk nyhedsgruppe, fra en anden udbyder, den
kommer op og siger ingen adgang til denne nyhedsgruppe.

Håber på svar og takker på forhånd.

Med velig hilsen
bantam

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper KA

Dato : 26-06-02 16:21

bantam <bantam.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej alle
> Nu håber jeg at jeg kan stille spørgsmålet, så det kan forstås,

Det lykkedes rimeligt ..

> det
> drejer sig om at man har en udbyder f.eks. tiscali, og så har man jo
> adgang til deres nyhedsgrupper

Ja Deres interne grupper .. dem der omhandler den specifikke udbyder ..

> , men hvordan kommer får man adgang til
> en anden dansk eller udenlansk nyhedsgruppe, fra en anden udbyder, den
> kommer op og siger ingen adgang til denne nyhedsgruppe.

du får ikke adgang .. du skal have fat i deres news server og der
kommer du ikke ind fordi du ikke er kunde hos dem .. deres
interne grupper ligger ikke på andre udbyderes servere

og nu kommer jeg i tvivl om det i virkeligheden ikke er andre udbyderes
news servere du har problemer med at koble på for jeg kan ikke se
hvordan du kan blive afvist til enkelte grupper ..

Regards

Fra : Pico

Dato : 26-06-02 18:33

bantam wrote:
> [...]
> en anden dansk eller udenlansk nyhedsgruppe, fra en anden udbyder, den
> kommer op og siger ingen adgang til denne nyhedsgruppe.

Prøv sunsite.auc.dk de har danske grupper, så vidt jeg husker ingen binare.
Pico