MS Windows
briani 27239
Windows 2000 - Problemstilling
Fra : Mr. Searching

Dato : 26-06-02 15:38

NG,

O/S: Windows 2000 Professional (SP2/UK)

Min computer er begyndt at gå mere og mere ned.

Efter jeg før har henvendt mig i denne gruppe har jeg fået lavet det sådan,
at Windows 2000 laver en slags logfil af systemet.

Hver gang computeren går ned kan jeg finde følgende fejlmeddelse i loggen:

-----
Removeable Storage Service:

RSM cannot manage library PhysicalDrive2. It encountered an unspecified
error. This can be caused by a number of problems including, but not limited
to, database corruption, failure communicating with the library, or
insufficient system resources.
-----

Er der nogen der ved, hvad denne fejl betyder? "PhysicalDrive2" har måske
noget med mine fysiske harddiske? Jeg har 2x 60GB Seagate Barrucuda.
Harddisk ét er delt op i et C:\ og D:\ drev imens harddisk to ikke er
opdelt. Ved ikke om disse informationer kan bruges til noget.

Håber naturligvis, at der er nogen der kan hjælpe!

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Mr. Searching
E-Mail: yyyxxx4@hotmail.comREMOVETHIS
ICQ# 19092605

Fra : Madsen

Dato : 26-06-02 16:31

Mr. Searching skrev:

> RSM cannot manage library PhysicalDrive2

RSM er den service der hedder Removable Storage Manager.
I første omgang ville jeg nok prøve at slå servicen fra for at se om
det afhjælper problemet.

http://makeashorterlink.com/?R57B34321

Madsen.

Fra : Mr. Searching

Dato : 26-06-02 18:39

Madsen,

> RSM er den service der hedder Removable Storage Manager.
> I første omgang ville jeg nok prøve at slå servicen fra for at se om
> det afhjælper problemet.

Det har jeg nu gjort og jeg vil se, hvordan computeren kører i fremtiden.

Hvad betyder denne service? Kommer fejlen frem p.g.a. hardware problemer
eller er det min Windows 2000 der ikke har det for godt længere?

Fra : Madsen

Dato : 26-06-02 20:43

Mr. Searching skrev:

> Hvad betyder denne service?

Det må have noget med flytbare drev at gøre, men jeg tør ikke sige det.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 26-06-02 22:28

Mr. Searching skrev: