Luftpumpe.
Fra : Ejner Hoffmann

Dato : 26-06-02 14:27

Hej.
Hvilken luftpumpe skal man anvende hvis den foruden at lavere luft også skal
være næsten LYDLØS?

Ejner

Fra : Den Våde Arm

Dato : 27-06-02 20:18

"Ejner Hoffmann" <hoffmann@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvilken luftpumpe skal man anvende hvis den foruden at lavere luft også
skal
> være næsten LYDLØS?

Yasunaga

> Ejner

Per

Fra : Ejner Hoffmann

Dato : 28-06-02 22:52

Ja. OK, men nu er det ikke en hel akvarieforretning, der skal have luft. Det
er bare et lille 325 liters der står i min stue, og selvfølgelig skal mit
akvarium ses. MEN DET SKAL IKKE HØRES.

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 29-06-02 20:28

Hej,

> [...]
Det
> er bare et lille 325 liters der står i min stue, og selvfølgelig skal mit

Så køb en Stellar. De er rimeligt lydløse syntes jeg.

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk

Fra : Ejner Hoffmann

Dato : 01-07-02 00:11

Tak for tippet
Jeg har, uden held, ledt efter en forhandler. Kender du en?

Ejner

Fra : scn

Dato : 01-07-02 01:18

> "Kim Gam-Jensen" <kim@gam-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet
> Jeg har, uden held, ledt efter en forhandler. Kender du en?

http://www.callesdyrerige.dk/

har dem

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Ejner Hoffmann

Dato : 03-07-02 18:48

Hej Søren

Tak for hjælpen. Jeg har bestildt en.

Ejner

Fra : Gunnar Holm.

Dato : 19-07-02 00:08

Stakkels dig. Skidtet holder ikke mere en et år, så er der hul i
gummimembranen.

Mvh.
Gunnar.

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 19-07-02 09:59

Hej,

> Stakkels dig. Skidtet holder ikke mere en et år, så er der hul i
> gummimembranen.

Ikke særlig konstruktivt svar. Hvad mener du så, at Ejnar skulle have
bestilt i stedet?

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk

Fra : Gunnar Holm.

Dato : 19-07-02 21:12

Nej- du har ret. Jeg har meget dårlig erfaring med STELLER pumpen, hvorimod
RENA pumpen kører i årevis. Måske har jeg bare været uheldig, men sådan har
det været for mig.

Mvh.
Gunnar.