Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon SC17-flashkabel til Canon EOS D30
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 26-06-02 13:34

Jeg arbejder for tiden med Canon EOS D30. Da jeg egentlig er
Nikon-mand ligger jeg ikke inde med ekstraudstyr til fætteren,
men vil lige spørge jer om en ting:

Er det muligt at benytte mit Nikon SC17-flashkabel til Canon-
kameraet (flashen er en SpeedLight 420) uden at komme ud for
slemme stød og nedsmeltninger?

Umiddelbart ligner skoene hinanden ret meget. Canon-flashen har
dog to ekstra kontakter, men det kan jo være at det ikke
betyder noget.

Hvad siger I?

Vh.
Jacob W. Jensen
http://jacobwaage.dk

Fra : Poul B-H

Dato : 26-06-02 21:22

"Jacob W. Jensen" <mail@SLETjacobwaage.dk> wrote in message
> [...]
>
> Umiddelbart ligner skoene hinanden ret meget. Canon-flashen har
> dog to ekstra kontakter, men det kan jo være at det ikke

Eksperimentere med et D30 for at spare et sølle kabel !!!! ???

Poul B-H

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 26-06-02 21:53

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message

> "Jacob W. Jensen" <mail@SLETjacobwaage.dk> wrote in message

> Eksperimentere med et D30 for at spare et sølle kabel !!!! ???

Absolut ikke. Det var derfor jeg spurgte her i gruppen. Jeg dropper
det ... anyway, tak for svarene.

--
Jacob W. Jensen
http://jacobwaage.dk