MS Windows
briani 27239
ikoner på quicklaunch menuen
Fra : JEL

Dato : 26-06-02 12:31

Hej igen.

I den senere tid er min quicklaunch ikoner begyndt at leve et selvstændigt
(og temmelig oprørsk) liv. De har tilsyneladende besluttet sig for ikke at
ville lytte til mig længere når det drejer sig om deres placering i menuen.
Jeg sætter feks X ikon et sted og Y ikon et andet sted, men efter en reboot
har de sat sig tilbage i et fast mønster. De 'glemmer' altså hvor jeg vil
ha' dem stående layout-mæssigt.

Er der nogen der ved hvordan jeg får dem til at huske deres placering?

Jeg er på win98.

--
jacob.