Sidder fast i starten af SOF II
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 26-06-02 11:59

Jeg er i en af de første baner hvor jeg sammen med ham professoren eller
lægen eller hvad han nu end er, skal med toget. Jeg skal nu finde
kontroltårnet. Jeg kan ikke umiddelbart finde tårnet, men jeg har en idé om
hvor det er. Problemet er, at jeg ikke kan komme forbi vagten, som står der.
Lige meget hvad jeg gør, får han øje på mig, og så går alarmen igang. Hvad
skal jeg gøre der? Vagten står i en slags gård bag ved toget, og der er en
stor tankbeholder i gården.

Fra : Frost

Dato : 26-06-02 13:12

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> skal jeg gøre der? Vagten står i en slags gård bag ved toget, og der er en

Slå ham bevidstløs med din pistol (tryk på alternative fire), og skær evt.
lidt i ham så han ikke vågner op igen.

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 26-06-02 22:50

Tak for det!