Søger nyt hjem om ca 14 dage
Fra : Broxgaard

Dato : 26-06-02 12:01

Jeg søger nyt hjem om ca 14 dage... da mine mennesker har sagt ja til at
passe to hunde....

--
Med Venlig Hilsen
Anti Bums

Fra : Helle Nielsen

Dato : 26-06-02 12:22

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg søger nyt hjem om ca 14 dage... da mine mennesker har sagt ja til at
> [...]
HVA?? Skal du forlade dit hjem fordi dine mennesker skal passe hunde?? det
er godt nok temmelig langt ude....

/Helle

Fra : Broxgaard

Dato : 26-06-02 12:48

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse

> "Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote in message

> HVA?? Skal du forlade dit hjem fordi dine mennesker skal passe hunde?? det
> er godt nok temmelig langt ude....
Jeg hader hunde... jeg banker dem men dem her får alt kæreligehed når de er
i huset... derfor vil jeg væk i den weekend.

> /Helle

//anti bums

Fra : Helle Nielsen

Dato : 26-06-02 13:00

> [...]
er
> i huset... derfor vil jeg væk i den weekend.

Hvis man har det sådan med sin kat at man bare sender den væk i en weekend
så er man på ingen måder berettiget til at have kat. Det er vigtigt for en
kat at den er i de vante og trygge omgivelser og så må ejerne f....lade være
med at passe hunde hvis ikke katten og hundene kan sammen!

/Helle

Fra : Broxgaard

Dato : 26-06-02 13:06

> [...]
være
> med at passe hunde hvis ikke katten og hundene kan sammen!
Prøv at forstå..... Vores kat banker hunde... vi har fået klarer over
den....

men hvis du ikke kan forstå den føste mail som starte dette som en jokes så
har du ikke noget sjovt humør.....

//Daniel

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-06-02 13:36

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse

> men hvis du ikke kan forstå den føste mail som starte dette som en
jokes så
> har du ikke noget sjovt humør.....

Nåe .. ja der står min humor altså også af .. jeg kan beklager dybt ..

mvh Ami

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-06-02 13:08

> [...]
f....lade være
> med at passe hunde hvis ikke katten og hundene kan sammen!

Ja jeg må tilstå at jeg ikke ville passe hverken hunde eller katte
hvis det betød at mine egne katte og hund skulle ud at passes ... det
lyder helt bagvendt .. de to hunde der skal passes kunne vel komme i
pension .. jeg er måbende over at det skal gå ud over katten i al fald

hejhilsfra Ami

Fra : marianne hellemose

Dato : 26-06-02 13:32

Hmm, jeg forstår mailen som en joke, nøjagtig
lige som når en af "vores" katte sender en mail for at
brokke sig over ny kat, eller dyrlæge-besøg, eller
pille-giving o.s.v.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 26-06-02 13:39

marianne hellemose wrote:

>Hmm, jeg forstår mailen som en joke, nøjagtig
>lige som når en af "vores" katte sender en mail for at
>brokke sig over ny kat, eller dyrlæge-besøg, eller
>pille-giving o.s.v.

Det gør jeg også Marianne...Jeg så den med det samme som en af de der :"
mine lede forældre har købt en ny grim killing, og hvad skal de med
den,når de har lækre mig ".
Og mine katte har svaret Anti Bums De er så svære at holde fra
tastaturet

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 26-06-02 13:44

"Lene" <Lene_lock@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> den,når de har lækre mig ".
> Og mine katte har svaret Anti Bums De er så svære at holde fra

Det er dejlig at der nogle der forstå den som en jokes.

//Daniel

Fra : Lene

Dato : 26-06-02 13:32

Broxgaard wrote:

>Jeg søger nyt hjem om ca 14 dage... da mine mennesker har sagt ja til at
>passe to hunde....

Kære Anti Bums

Vi vidste ikke, hvad en hund er for noget...Så vi har spurgt vores mor,
og hun har nu forklaret det til os...Øv altså hvor er dine mennesker
stygge...Og som om at en ikke var nok, så kommer der endda 2 !!
Men Anti Bums, du skal nok klare den...Du har jo sømposer *gnæk
gnæk*...Og så er du sikkert meget klogere og hurtigere end hundene, så
du kan narre dem ...
Mor siger, at hunde ofte er større end katte...Hmm, det vil sige at de
sikkert også spiser meget. Så lad dem endelig ikke komme for tæt på din
madskål...Så æder de bare det hele...Og vandskålen kan de sikkert tømme
med et enkelt slurb...
Har du et klatretræ Anti Bums ? Hvis du har det, så kan du ligge deroppe
og drille dem...Vi tror nemlig ikke, at hunde klatrer
Held og lykke...Lad dem endelig vide fra starten, at du bestemmer, så de
ikke kommer for godt igang... Og du kan altid drille dem med alle de
ting, som du kan, og som hunde ikke kan finde ud af, he he...Og gem dit
legetøj godt væk, så de ikke ødelægger det
Mor siger at hunde nogle gange savler, adr ...Så pas på, at de ikke
spytter på din pels og sådan...
Selv om vi ikke personligt kender noget til hunde, så vi mægtig dygtige
til at ligge gode planer...Så hvis du får brug for hjælp, så skriv
endelig, så ligger vi alle hovederne i blød og hjælper dig Vores
motto er nemlig : som katte bør vi stå sammen !!
Kindgnid og *spin-spin* fra Mira, Felix, Hule og Nipse
www.erler.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 26-06-02 13:45

> [...]
> motto er nemlig : som katte bør vi stå sammen !!
> Kindgnid og *spin-spin* fra Mira, Felix, Hule og Nipse

Jeg skal bruge hvis jeg får brug for hjælp *S*
//Anti bums
www.anti-bums.dk

Fra : nitsen

Dato : 26-06-02 14:10

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev

> Jeg søger nyt hjem om ca 14 dage... da mine mennesker har sagt ja til at
> passe to hunde....

Hej Anti-Bums

Hunde - aaaaaadrrr - jeg kan godt forstå du er sur - ikk' fordi jeg har
prøvet at dele hus med en hund, men her på gaden bor der altså nogle
underlige pelsting som mor har forklaret mig er hunde - altså - dem forstår
jeg ikke - den ene er sådan en lille bøvet en meget mindre end mig og så
ligner den lidt den ting mor har i gulvspanden for enden af kosteskaftet -
jeg tror mor kalder den en gulvmoppe - den anden er hvid og tror den ejer
det hele, men hvem kan have respekt for en der får underlige spastiske
bevægelser i bagbenene hver gang den har tisset (den kan osse kuns tisse når
den stritter sært med det ene ben) - mor siger den er en fin westie, men
hvad ved jeg om det *fnyz* - den sidste er sort og vist lidt en "rundkørsel"
siger min mor - den er heller ikke ret stor og så kan den ikk' ret godt
høre - dens ejer kalder hele tiden på den uden den kommer (hunde er dumme de
kan åbenbart ikke lære deres mennesker at der ikke skal kaldes men laves
lyde med madskål, rasles med madpose - eller allerbedst bruges en dåseåbner
*fniz*) - når det er mørkt får den sorte noget sat i halsbåndet der blinker
rødt - vorherrebevares - det skal min mor lige vove at gøre ved mig. Den
sjoveste hund her er en lille ny en min mor siger er en schæferhvalp -
ahem - det er bare noget pels med meget store øre der ikke ved hvad vej de
skal vende og nogle poter den klotter i hele tiden *fniz* - der er ikke
meget værdighed over den - men min mor himler op hver gang hun ser den og
siger den er søøøøøød og skal nusse og alt muligt - hrmpffff - hun kan lige
vove at få ideer *sømposelyd*

Så - kommirat Anti-Bums - bare kom herover til mig hvis det bliver for
meget - så kan vi hjælpes ad med at banke hunde her i kvarteret og tømme min
madskål *spiiin*

Spinbruuuum fra

Frode

Fra : Helle Nielsen

Dato : 26-06-02 16:02

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in message

> [...]
>
> Så - kommirat Anti-Bums - bare kom herover til mig hvis det bliver for
> meget - så kan vi hjælpes ad med at banke hunde her i kvarteret og tømme

Hej igen.

Nåeh - ja jeg forstod det bare ikke som en joke...men okay - nu er jeg
faldet mere til ro *g*

Hej fra Helle