PHP turtorial ?
Fra : Simon...

Dato : 26-06-02 11:53

jeg er _helt_ ny til php, og kunne godt tænke mig et tutorial til at sætte
mig igang (heeeelt fra bunden om muligt),
er der nogen der kan henvise til noget ?

tak

mvh.Simon

Fra : Peter M. Hansen

Dato : 26-06-02 11:49

prøv at kikke på
http://www.hotscripts.com
eller
http://www.php.net der er masser af scripts og forklaring..

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 26-06-02 12:16

Simon... wrote:
> jeg er _helt_ ny til php, og kunne godt tænke mig et tutorial til at sætte
> mig igang (heeeelt fra bunden om muligt),

da du nu selv understreger behovet for hjælp vil jeg starte med at
foreslå forsøg på selvhjælp.

En søgning på google.com med "tutorial php" giver en række gode hits.

Dernæst kan man lige checke om det er noget der er svaret på i gruppen i
den seneste måned - gøres lettest med:
<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.internet.webdesign.serverside.php>

Endelig så vil jeg da gerne anbefale webcafe.dks tutorial som er på
dansk og tager det HELT fra bunden

de venligste hilsener (og formodentlig på gensyn)

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Simon...

Dato : 26-06-02 14:41

> En søgning på google.com med "tutorial php" giver en række gode hits.
prøvede jeg også og fik en masse hits, meeen jeg synes ikke de startede helt
der hvor jeg gerne ville... :)

> Endelig så vil jeg da gerne anbefale webcafe.dks tutorial som er på
> dansk og tager det HELT fra bunden
var hvad jeg ledte efter :)

> de venligste hilsener (og formodentlig på gensyn)
ja mig slipper du sku ikke så nemt af med igen .)

tak - mvh. Simon