IE6 i fuld skærmstørelse
Fra : Danlamp Teknik

Dato : 26-06-02 12:00

Hejsa
Når jeg starter IE6 op, starter den ikke op i fuld størrelse, kan man gøre
et eller andet sådanne at IE6 starter op i fuld Størrelse ?

Mvh. Henrik

Fra : Inge Lise Holm

Dato : 05-07-02 07:16

Hej Henrik
Hvis jeg åbner Explorer, maximerer og lukker starter jeg næste gang op i
maximeret vindue.
Vælg F11 fra Explorer så får du explorer i ekstra fuld skærm.
mvh
Inge Lise

Fra : Henning Lund

Dato : 05-07-02 07:53

Inge Lise Holm skrev:

> [...]
> op i maximeret vindue.
> Vælg F11 fra Explorer så får du explorer i ekstra fuld skærm.

Fint nok du hjælper manden, men gider du ikke kigge på det her link

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Madsen

Dato : 05-07-02 16:17

Danlamp Teknik skrev:

> Når jeg starter IE6 op, starter den ikke op i fuld størrelse, kan
> man gøre et eller andet sådanne at IE6 starter op i fuld Størrelse
> ?

Som standard nej, medmindre du mener fuld skærm (F11).
Du kan trække et browservindue ud til at fylde hele skærmen og IE
vil så huske denne størrelse, indtil du engang render ind i en side
som vil bestemme størrelsen på browservinduet.

Jeg har hørt Autosizer omtalt som en mulig løsning, men jeg har ikke
selv prøvet programmet. http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

Madsen.