Dommedagsfilm.
Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 26-06-02 10:41

Hej i NG'en

Skulle der være nogen her som kan hjælpe mig med en kopi af den
Dommedagsfilm serie som DR-TV netop har sendt de sidste par dage.

Jeg missede den grundet travlhed på jobbet og glemte alt om at sætte videoen
til...øvs...

Claus Smith

Fra : maonth

Dato : 26-06-02 20:20

Hej.

Du missede intet. Det var noget af det dårligste jeg har set : /

m.v.h
Jacob Kruse

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 27-06-02 09:19

Oki...så jeg kan godt tørrer øjnene igen kan jeg regne ud.

Claus