Dagens mest upopulære person
Fra : marianne hellemose

Dato : 26-06-02 11:04

He he he, det er mig, det var nemlig "orme-pille-
dag" på første sal, jeg vinder ingen popularitets-
konkurence der oppe de næste par timer, et par af
killingerne forstod virkelig udtrykket "bid tænderne
sammen" gad vide om der en dag er en der opfinder
en "donkraft" til at åbne uvillige katte-munde og jo
jeg prøvede først med tun, men hver gang lå pillerne
tilbage, hmm lyder det bekendt, synes at jeg har hørt det før

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 26-06-02 11:12

*fnis* det lyder vel nok muntert....Vores Ce'Nedra går helt i panik hvis
vi prøver at gi' hende piller, så hvis hun skal have nogen så skal de
knuses i den gamle morter og røres ud i yoghurt eller cultura (helst med
hindbær selvfølgelig) og så tager hun dem skam også gerne.... Og NAHAJ,
mine katte er SLET IKKE forkælede...

/Pernille

Fra : nitsen

Dato : 26-06-02 11:33

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> jeg prøvede først med tun, men hver gang lå pillerne
> tilbage, hmm lyder det bekendt, synes at jeg har hørt det før

*hihi* - nix - det med piller er heller ikke populært her. Heldigvis har det
ikke været nødvendigt at give andet en ormekure her da Frode og Aksel var
små, men jeg bliver stadig svedt ved tanken *gg*

Kh

Anita og Frode der påstår han elsker piller, men det er fordi han kun kender
til gærtabletter *gg*