T65, fone manager til usb
Fra : Jan Nielsen

Dato : 26-06-02 10:20

Hej
Jeg købte en ericsson T65 og derudover en "fone manager" til Usb til
synkronisering osv.
da jeg installerede den manglede den en exe.dll?
og kan derfor ikke installeres på PC
Jeg har prøvet på XP og ME
Er der et andet program der kan det samme
synkronisering med Outlook, ringetoner, logo, osv.?

På forhånd tak

Jan

Fra : Morten

Dato : 26-06-02 12:16

hvor har du købt den ?

Pris ??

Fra : Martin Thillerup

Dato : 26-06-02 12:57

"Morten" <d@d.fk> wrote in message news:afc82n$1ni0$1@news.cybercity.dk...
> hvor har du købt den ?
>
> Pris ??

Man kan få det hos www.thansen.dk til 349 kr.

Så vidt jeg kan se kan man ikke synkronisere kalender, det kræver software
fra ericsson.

Se evt. produktinformationen her:

http://www.matweb-01.com/English/eng-products-cable-usb.htm?lang=it

Jeg overvejer også at købe det til min T68, hvor valget står mellem et
standard datakabel og software fra ericsson der egentlig hører til T65 men
som også skulle kunne bruges til T68 eller fone manager til usb.

Er der nogen der har nogen erfaringer?

- Martin

Fra : Per Olsen

Dato : 26-06-02 15:49

Hej!

Ericsson's software til T65 ser ud til at virke på mange af Ericsson's
telefoner.
Jeg har brugt det til A2618s, A2628s, T28, T65 og T68.
Pe®=sen

Fra : Jan Nielsen

Dato : 28-06-02 23:13

Hej Morten

Den blev købt i el giganten i Glostup
999,00

Fra : twm

Dato : 03-07-02 12:23

Hej Jan

På Ericssons hjemmeside findes den fornødne software. Jeg har problemer
med det kabel jeg har købt til dette formål, et Ericsson kabel, så hvis
du har mere succes vil jeg gerne høre om dette?

http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=T65&view=Synchron
isation

mvh. Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Nielsen

Dato : 04-07-02 07:23

Hej Thomas

Jeg har prøvet men kan ikke finde et program til USB
Jeg tror umiddelbart kun der er til seriel.
Er de´r andre der har løsningen så skriv endelig..
MVH
Jan