Skal købe ny, hvad er bedst ?
Fra : noname

Dato : 26-06-02 07:49

Jeg skal ud og købe en ny mobil.

Har stærkt behov for en god kalender der kan synkronisere med outlook og af
andre funktioner vil en "notesblok" være god og eventuelt gms 1900.

Jeg er ligeglad med smarte ringetoner og den slags.

Hvad for en mobil kan I anbefale til maks. ca 3.000 kr.

mvbh THeis

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 26-06-02 07:57

On Wed, 26 Jun 2002 08:49:08 +0200, "noname" <noname@jubiimail.dk>
wrote:

>Har stærkt behov for en god kalender der kan synkronisere med outlook og af
>andre funktioner vil en "notesblok" være god og eventuelt gms 1900.

Min Siemens S45 virker perfekt og kalenderen er meget ok. Der følger
datakabel med hvis du ikke bruger den infrarøde port.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 26-06-02 09:33

"noname" <noname@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Har stærkt behov for en god kalender der kan synkronisere med outlook og
af
> andre funktioner vil en "notesblok" være god og eventuelt gms 1900.

Hm, for mig at se ligner det en N6310. God kalender og fed telefonbog.
--

Mvh. Kai Hoffmann
Vil du modtage mindre spam, så kig på:

Fra : Jesper KA

Dato : 26-06-02 09:55

noname <noname@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> 1900.
>
> Jeg er ligeglad med smarte ringetoner og den slags.
>
> Hvad for en mobil kan I anbefale til maks. ca 3.000 kr.

Det er en Nokia 6510 du skal have fat.

Regards

Fra : Tinky Winky

Dato : 26-06-02 10:24

> [...]
>
> Jeg er ligeglad med smarte ringetoner og den slags.
>
> Hvad for en mobil kan I anbefale til maks. ca 3.000 kr.

Jeg har en Ericsson T39, som jeg er glad for. Den kan alt, incl.
kalender/outlook sync og GSM 1900. Der er ikke en decideret notesblok, men
man kan fx skrive en SMS eller email og så have den liggende i sin unsent
folder. Eneste problem med den, er at den er lidt langsom i menuerne, men
det er til at leve med. Prøv evt. en nyere Ericsson telefon og se om du kan
leve med at den ikke altid er så hurtig at navigere rundt i.

T68 og T68i kan det samme plus at de har farveskærm, men de koster mere end
3000 uden abonnement tilskud.