Asus P4S533/L
Fra : Sam

Dato : 26-06-02 07:47

Er det værd at købe udgaven med netkort(til brug ved TDC BredBånd) eller er
man bedre tjent med et "løst" kort ?

/ Sam

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 26-06-02 10:49

Sam wrote:
> Er det værd at købe udgaven med netkort(til brug ved TDC BredBånd) eller er
> man bedre tjent med et "løst" kort ?

Både og..

Hvis du køber sådan et, så skal det helst kunne slås fra i BIOS.
Går det i smadder ved et lynnedslag, og kan det ikke slås fra, så har du
en IRQ mindre i dit system at gøre godt med.
Jeg køber af princip altid uden onboard ting.

Men ellers fungerer sådan et lige så godt som et "løst" kort.

Fra : Sam

Dato : 26-06-02 11:50

"[Odense] Jens C. Hansen" <greylion@gmx.net> wrote in message

> [...]
> Jeg køber af princip altid uden onboard ting.
>
> Men ellers fungerer sådan et lige så godt som et "løst" kort.
Ok ,tak for dit svar , så bliver det uden netkort jeg køber, så sparer jeg
også lidt kroner, (har et "løst" kort i forvejen) .

/ Sam

Fra : Martin S.

Dato : 26-06-02 14:13

"[Odense] Jens C. Hansen" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Både og..
>
> Hvis du køber sådan et, så skal det helst kunne slås fra i BIOS.

Det kan det.

Martin