Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kameraforhandler i Århus
Fra : PrebenHolm

Dato : 26-06-02 05:14

Hvilke forhandler i Århus har et godt stor udvalg af digitale
kameraer, gerne hjemme på hylden så jeg kan se dem.

Fra : Finn Englyst

Dato : 26-06-02 07:39

Jeg købte for få uger siden et Canon G2 hos Mimosa på Storetorv i Århus.
Der var en rigtig god service og så var prisen mellem 1-2.000 kr. billigere
i forhold til de andre steder jeg tjekkede. (Merlin, Fona og PhotoTeam)
Jeg vil tro at det er Merlin der har det største udvalg, men jeg ville da
efterfølgende lige smutte ned og tjekke prisen ved Mimosa...:)

Finn

Fra : Morten

Dato : 26-06-02 09:52

> Hvilke forhandler i Århus har et godt stor udvalg af digitale
> kameraer, gerne hjemme på hylden så jeg kan se dem.

Jeg vil anbefale Sct Pauls Foto, Ryesgade 28 (lige ved banegården).
De har en del på hylderne, har ofte et godt tilbud, og jeg har altid fået
en virkelig god betjening - ikke mindst _efter_ kameraet var købt.
Desuden virker det som om, de ved noget om sagerne, hvilket jo heller
ikke gør noget.
Og nej, jeg har ikke aktier i butikken, jeg er blot en tilfreds kunde
Mvh.
Morten

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-06-02 14:05

PrebenHolm skrev: (messageID: <news:3d193f46.125281110@news.tele.dk>)

> Hvilke forhandler i Århus har et godt stor udvalg af digitale
> kameraer, gerne hjemme på hylden så jeg kan se dem.

Merlin har et rimeligt udvalg, og faktisk også en god service (jeg blev
positivt overrasket).

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/