Vi er kattens
Fra : Linda

Dato : 26-06-02 02:10

jeg læste lige det her, og jeg kom bare til at grine !

Det er ikke os, der så at sige adopterer en kat ind i husholdningen, men
snarere omvendt, påpeger en canadisk katteforsker.
Lisa Stephen Immen fra Toronto siger, at grunden til, at en kat "vælger" at
bo hos mennesker, er, at vi er gode jægere og altså madskaffere. derfor
foretrækker huskatten vores behagelige, sikre hjem fremfor et liv som
vildkat.
Vi er også "tæmmet" til at svare positivt på kattens anmodninger og ordrer,
og vi er gode tjenestefolk.
En kat, der ikke føler, at man opfylder dens behov, vil flytte til et mere
passende hjem.

Kunne ikke lade være med at gengive det her, for jeg synes at det lyder
rigtigt. *GG*

Mvh
Linda, Venus og Frederik

Fra : nitsen

Dato : 26-06-02 11:23

"Linda" <l.jeppesen@tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> passende hjem.
>
> Kunne ikke lade være med at gengive det her, for jeg synes at det lyder

*tihi* - ja dumme er de ikke de kære misbamser. Jeg oplever det faktisk pt.
hvor genboens Fido har adopteret vores hjem i sådan en grad at vi snart
venter han krydser gaden med sin vandrekæp med bylt på *gg* - genboen er
orienteret om at han er her hvis de ikke kan finde ham og jeg forsøger at
undgå at fodre ham, men det er lidt svært når Frode har tørkost ad libitum.
Jeg tror Fido søger fred herovre. Hjemme har de en menneskekilling på knap
et år og sådan en er jo en kan jo være temmelig træls *gg* Frode synz det er
helt ok at kommilegeraten er her.

Jeg kan lige se en masse katteelskere invadere dyrehandlen for at jage
kattemad og slå den ihjel *fniz*

Mvh

Anita og Frode der synz hans mor er underlig når hun kan grine ad en PC og
Fido der fortæller en lang historie (han er en jammerkommode)

Fra : Kate

Dato : 26-06-02 20:13

"Linda" <l.jeppesen@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> et mere passende hjem.
>
> Kunne ikke lade være med at gengive det her, for jeg synes at det

Hæhæ, så er det godt at der er lås på døren

Kate