Parodi på John McEnro. Hvad hedder det num~
Fra : Michael Westi

Dato : 26-06-02 00:11

Lavet for ca. 20-22 år siden og var en parodi på tennisspilleren John
McEnro. Noget med at han råber og skriger, og vil ringe til sin mor.

Anyone?

Mvh Michael

Fra : -V-

Dato : 26-06-02 02:24

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Lavet for ca. 20-22 år siden og var en parodi på tennisspilleren John
> McEnro. Noget med at han råber og skriger, og vil ringe til sin mor.

Jeg husker også en parodi, men ikke præcis, hvem der stod bag.
Saturday Night Live? Kunne godt lyde som det.

Har du prøvet et fileshare/P2P-program?

-V-

Fra : Michael Westi

Dato : 26-06-02 03:11

Ikke Saturday Night Live. Den blev bla. udsent som singleplade(havde den og
mistede den). Parodien indgår som en del af musiknummeret.

/Michael

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d19180b$0$667$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-06-02 05:54

Michael Westi wrote:

> Ikke Saturday Night Live. Den blev bla. udsent som singleplade(havde den og
> mistede den). Parodien indgår som en del af musiknummeret.

OUT!
Chalk dust, there were chalk dust.

Jeg husker desværre heller ikke, hvem der lavede den. Jeg er næsten helt
sikker på, at den var på BBCs Top of the Pops.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper

Dato : 26-06-02 12:18

Michael Westi wrote:

> Lavet for ca. 20-22 år siden og var en parodi på tennisspilleren John
> McEnro. Noget med at han råber og skriger, og vil ringe til sin mor.

The Brat (aka Roger Kitter) med Chalk Dust (The Umpire Strikes Back)
fra 1982.

Jesper

Fra : Michael Westi

Dato : 26-06-02 23:16