Spider-Man [No Spoilers]
Fra : Sparre

Dato : 25-06-02 22:44

Wuuahh !!

Sikke en film, kan godt forstå den ownede box-office !

--
Christian Sparre
http://sparre.it

Fra : Brian Haagh

Dato : 25-06-02 23:09

Yeps - har osse lige set den, den holder sgu hele vejen - fede effekter, og
så er det bare at glæde sig til 2´eren

Kan kun sige : Se den!

Brian Haagh/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-06-02 23:16

> Wuuahh !!
>
> Sikke en film, kan godt forstå den ownede box-office !

Jeg glæder mig til at se hvordan CGI bliver brugt på
en tegneserie-agtig måde, for det er godt tænkt og
i Steve Ditkos ånd. Det vil være for vildt hvis Ditkos
stil også kan spottes i filmen også, for den har levet
gennem de fleste tegnere på serien.

Glæder mig til senere i dag kl. 21:00.

BTW ...

Thwip!
Fremragende overskrift til en anmeldelse som
Christian Monggaard Christensen har valgt. En
mand efter mit hoved, men han ligner jo også
en blanding af Marvel-Morten og The-Comic-book-guy
fra the Simpsons. Se selv ved at klikke på hans navn
i anmeldelsen som findes her (enkelte spoilere
kan forekomme):

http://makeashorterlink.com/?U6A534221

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Martin Helbo

Dato : 26-06-02 10:05

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message
> Wuuahh !!
>
> Sikke en film, kan godt forstå den ownede box-office !

Den var kanon, de to timer fløj afsted, ren underholdning fra start til
slut. Effekterne var flotte, og de scener hvor han svinger sig imellem
husene var flot lavet.
Og den lagde da meget åbenlyst op til en to'er (som i følge IMDb kommer i
2004), er der nogen der ved hvornår den kommer på DVD?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk/dvd

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-06-02 19:47

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> writes:

> Og den lagde da meget åbenlyst op til en to'er (som i følge IMDb kommer i
> 2004), er der nogen der ved hvornår den kommer på DVD?

5. November

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-06-02 13:08

On Tue, 25 Jun 2002 23:44:17 +0200, "Sparre"
<christian@NOSPAMsparre.it> wrote:

>Wuuahh !!
>
>Sikke en film, kan godt forstå den ownede box-office !

Jeg mener klart det er den mest vellykkede filmatisering af en
tegneserie til dato.
Den ironiske distance gjort akkurart at jeg slugte det hele råt.

Dem der ikke synes den var god må have forventet en helt anden film?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-06-02 13:38

Morten Bowman Hansen skrev:

> Jeg mener klart det er den mest vellykkede filmatisering af
> en tegneserie til dato.

Hvad syntes du om Batman?

> Den ironiske distance gjort akkurart at jeg slugte det
> hele råt.

Ja, det var forfriskende, men også helt i tidens ånd. Samtidig prøver
den at være tegneserien tro, og det synes jeg er lykkedes i imponerende
høj grad.

> Dem der ikke synes den var god må have forventet en
> helt anden film?

Der vil altid være brokrøve. Jeg har endnu ikke set ordentlige
argumenter for, at filmen skulle være noget hø.

--
Mvh. Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-06-02 23:29

On Wed, 26 Jun 2002 14:37:46 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<pbro98@hum.auc.dk> wrote:

>Hvad syntes du om Batman?

Også rigtig god - især den første og til dels nr. 2.

Fra : Daniel C

Dato : 28-06-02 15:38

Jeg giver jer Helt ret det er en Kanon film, jeg syntes at den fortjæner et
13 tal ! kan heller ikke vente på 2 eren, ps har hørt at en Hulk er på vej
gad vide hvordan det går?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-06-02 20:49

"Daniel C" <oleogsus@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> 13 tal ! kan heller ikke vente på 2 eren, ps har hørt at en Hulk er på vej

De kørte en teaser for Hulk foran Spiderman, da jeg var inde at se den. Om
ikke andet bliver det da i det mindste interessant at se, hvad Ang Lee
formår at få ud af det.

MVH
Jens

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-06-02 21:26

> De kørte en teaser for Hulk foran Spiderman, da jeg var inde at se
> den. Om ikke andet bliver det da i det mindste interessant at se,
> hvad Ang Lee formår at få ud af det.

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Hverken som tegneserie, tv-serie
og nu film har jeg forstået fascinationen af Hulk. Figuren er
fuldstændig uinteressant, men Ang Lee kan måske få noget ud af ham.