B.W. igen igen
Fra : John Holmes

Dato : 25-06-02 21:56

Ærligt talt så er jeg pisse træt af at læse Bæ Warmings indlæg der intet at
gøre med D.S.S. Lad venligt være med svare ham, og krydsposter han så klag
til hans udbyder.
John H

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-06-02 22:18

Hej John

> [...]
at
> gøre med D.S.S. Lad venligt være med svare ham, og krydsposter han så klag

Han *har* krydspostet, skaden er sket.

Og så til dk.livssyn og dk.politik *yikes*

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Morten Trab

Dato : 25-06-02 23:01

> Ærligt talt så er jeg pisse træt af at læse Bæ Warmings indlæg der intet
at
> gøre med D.S.S.

Smid ham i kill filtret...Er allerede gjort her...Sikken ro...

/Morten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-06-02 07:16

"Morten Trab" <trab@perlhosting.dk> writes:

> at
>
> Smid ham i kill filtret...Er allerede gjort her...Sikken ro...

ENIG! Det kan virkelig anbefales. Læs manualen i jeres newsreader og
find ud af hvordan I opretter en killfile og put BW deri. Mange
killfiles kan faktisk også fremhæve en bestemt tråd eller en bestemt
person.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Henning

Dato : 26-06-02 07:39

Der er alt for megen OT snak i gruppen omkring
Bo Warming! Kan i ikke ente smide ham i jeres
killerfilter, eller helt undlade at svarer manden?

Jeg personligt læser ikke en linie af hvad han skriver
ligesom jeg ikke svarer på indlæg, der er et svar til
BW fra en af de andre skribenter.

MVH
Henning

FUT. news:dk.snak.snik

Fra : Chokmah

Dato : 26-06-02 17:57

On Wed, 26 Jun 2002 08:39:23 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Der er alt for megen OT snak i gruppen omkring
>Bo Warming! Kan i ikke ente smide ham i jeres
>killerfilter, eller helt undlade at svarer manden?

ja hej Henning - jeg synes faktisk også efterhånden at der er
belastene meget snak om Bo Warming så hvad kan man gøre hvis man
partu vil debatere om manden - som udgangs punkt vil jeg forslå at man
skriver det i snak.snik hvor det er topick og i overnestemelse med
fundassen .

skulle man se sig arrig på HR Warming så må man jo tænke sin sag
igenem og føler man sig reelt forurettet - jamen så må man se på
kundebetingelserne for wol
:http://support.tiscali.dk/nyhedsgruppefaq/faq.php
jeg kan ikke lige finde de eksakte Tiscalis abonnementsbetingelser,
og se om der er noget derindefor der kan beretige en klage.

Så kikker man på headerne før

f.eks : (jeg skære det uvæsentlige væk )
From: "Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk>
Newsgroups: dk.snak.seksualitet
Date: Wed, 26 Jun 2002 07:08:28 +0200

1.)så sætter man sige ned forfatter sig klage
2.) poster den til news-abuse@wol.dk eller abuse@tiscali.dk.
den sidste er nok mest stillit imod privat mails - hvis man f.eks
modtager uønskede privat mails fra Bo Warming så klager man dertil
over dette - men som jeg læser siden er der intet til hindre for at
man ikke kan klage over news indlæg as well - sagen med klager over
karektereafvigene adfærd på news er at de fleste udbyder er skide
ligeglade inkl wol også selv om det en evt postning er OT xpostet osv
- de er nok ikke ligeglade med 32 klager om dage specilt ikke fra
andre wol kunder - men så længe man ikke poster spam warez eller ting
der er i strid med loven som man kan læse den b.la her :
http://anmeldelse.politi.dk/text/paragraffer.html

der kan man evt sende en redegørelse til poltiet på
it-kriminalitet@politi.dk
http://anmeldelse.politi.dk/

Det er der næppe belæg for i noget som B Warming har skrevet i dss -
men der er mansser af indlæg med racisme osv - hvis man vil dykre
sagen.

sidste men ikke mindst
3.) finder den på gældene :Message-ID
(på det indlæg man vil klage over så udbyderene kan se hvad det er for
et indlæg der stilles i mod )

det er sådan i det store hele hvad man KAN gøre men skrive lange
indlæg om sin harme i dss uden fut til relevant forum er faktsik
mindre efter bogen ind noget jeg kan mindes postet i dss af Bo Warming
og lugter lidt hænd af § 267 Æreskrænkelse SÅ LAD VÆRE MED DET - hvis
du ikke ved hvordan du laver en fut så spørg i snak.snik hvis du ikke
ved hvordan du læser headers så spørg i snak.snik og der skal nok være
en der hjælper dig.

MvH
Bo M Mogensen
xpost :dk.snak.snik + dk.snak.seksualitet + dk.admin.netikette
fut :dk.snak.snik ønsker man at debatere det i dan kan man selvføligt
ignorere fut - men lad være med at debatere det i dk.snak.seksualite

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : P.N.

Dato : 26-06-02 10:39

"Morten Trab" <trab@perlhosting.dk> wrote in message
> at
>
> Smid ham i kill filtret...Er allerede gjort her...Sikken ro...
>
> /Morten

Jo men det nytter bare ikke at killfile BW, hvis folk svarer på hans indlæg.
så er vi nået lige vidt.
P.N.

Fra : zazdk

Dato : 26-06-02 04:57

"Morten Trab" <trab@perlhosting.dk> skrev i en meddelelse
> at
>
> Smid ham i kill filtret...Er allerede gjort her...Sikken ro...

Har også gjort det og......Ih, hvor er det dejligt at slippe for det vås!

vh jakob

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 26-06-02 06:54

"John Holmes" <holmes@hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> gøre med D.S.S. Lad venligt være med svare ham, og krydsposter han så klag
men hvem er hans udbyder ?????
Kenneth Rasmussen
Der på et prsonligt plan mener BW er den type man slår på først, og derefter
siger "dig kan jeg ikke lide"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-02 07:15

Wed, 26 Jun 2002 07:54:05 +0200, skrev "Kenneth N. Rasmussen"
<knr@hudii.dk>:

>men hvem er hans udbyder ?

I øjeblikket Tiscali.

Du kan se det i headeren på BWs indlæg.
[Ctrl] + [F3]

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-06-02 07:20

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:

> I øjeblikket Tiscali.
>
> Du kan se det i headeren på BWs indlæg.
> [Ctrl] + [F3]

Nu skriver du nok [CTRL] + [F3], men i hvilken newsreader? ;) Jeg skal
bare skrive [t].

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-02 07:37

26 Jun 2002 08:20:27 +0200, skrev Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk>:

>Nu skriver du nok [CTRL] + [F3], men i hvilken newsreader? ;) Jeg skal
>bare skrive [t].

Nu er det jo Kenneth, der spørger og han brugte OE, da han
stillede spørgsmålet, så det er jo til den.

Jeg har sat min til altid at vise headere, men ellers er det [H]
hos mig.

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 26-06-02 17:49

Og dit indlæg har lige givet 10 nye indlæg som ikke bliver fanget af mit
kill filter

suk....

Fra : mc

Dato : 26-06-02 18:06

> [...]
at
> gøre med D.S.S. Lad venligt være med svare ham, og krydsposter han så klag

Hvorfor skal i gå så meget op i hvad Bo Warming gør og ikke gør?
Hans ekstreme meninger om at f.eks. voldtægt ikke er noget problem, kan
måske virke
irriterende, ligesom hans Nietzsche-tilbedelse.
Men: lad dog være med at læse hans indlæg, hvis I ikke vil.
Jeg kan ikke se at det kan være noget problem, og slet ikke noget man
behøver at
klage over.
Men måske kunne der laves en nyhedsgruppe, hvor man diskuterer BW for
interessens skyld.

Til BW:
Hvis du gerne vil diskutere med folk burde du nok prøve at lade være at
perspektivere så meget, så dine indlæg fjerner sig milevidt fra det
oprindelige emne.

FUT: dk.snak.snik

i øvrigt
venlig hilsen