Tortie-sektionen på hjemmesiden er klar...
Fra : Jette

Dato : 25-06-02 20:24

Så er der kommet link på forsiden til vores Tortie/vildkatte -sektion.
Her kan man læse om salgskontrakten, Tortie-kontoen (tak til Sabina for
teksten), og Torties historie.

Marianne har færdiggjort del 2, af historien om Tortie, som nu også kan
læses på vores hjemmeside. Der er link til Tortie-historien både under
"historier" og i selve "Tortie-sektionen" (sidstnævnte kommer frem ved
at klikke på billedet med teksten "En vildkat er ikke en glad kat" på
forsiden).

Hmmm... er der noget jeg har glemt? .. Sig til hvis der er fejl/mangler
i den nye sektion.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Johnny

Dato : 25-06-02 21:17

Ville det ikke være en ide at lægge salgskontrakten ud i Word ??

/Johnny

Fra : Jette

Dato : 26-06-02 06:42

"Johnny" skrev:
> Ville det ikke være en ide at lægge salgskontrakten ud i Word ??

Jo, det har du fuldstændig ret i ... det skal jeg nok lige sørge for.

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 26-06-02 19:37

"Johnny" skrev:
> Ville det ikke være en ide at lægge salgskontrakten ud i Word ??

Nu ligger den også i Word-format
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/vildkatte/salgskontrakt.php

Mvh. Jette

Fra : nitsen

Dato : 25-06-02 22:32

"Jette" <jni@omnix.dk> skrev

> [...]
> forsiden).
>
> Hmmm... er der noget jeg har glemt? .. Sig til hvis der er fejl/mangler

Det ser rigtig godt ud §. Uha - jeg kan snart ikke vente til lille Agnes
kommer hjem til os.

Mvh

Anita og Frode der snorksover til en forandring *hihi*

Fra : marianne hellemose

Dato : 25-06-02 23:51

Anita skrev:
<Anita og Frode der snorksover til en forandring *hihi*>

Det er et rigtigt fornuftigt træk af Frode, med Agnes
i huset kan der godt blive langt mellem "skønhedssøvnen"

knus
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : nitsen

Dato : 26-06-02 01:00

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk>

> Det er et rigtigt fornuftigt træk af Frode, med Agnes
> i huset kan der godt blive langt mellem "skønhedssøvnen"

Jepper - han aner slet ikke hvad der venter ham *fniz* - jeg er spændt på
hvordan han tager det for han er godt nok blevet noget af en sofapude nu
hvor han går her alene - bevares - en pelsmus kan da godt dræbes i ny og
næ - og Fido får da også nogle sidelæns killingehop op i Frode - maaaan det
er sgunte duracelenergi der præger husdyret - hans synz åbenbart at det at
fælde på møblementet og mors dynetøj er rigelig motion *grin* - jeg tror
Marie og jeg skal i ZooCity og røve hylden med kattelegetøj så han kan komme
i træningslejr *tihi*

Knus

Anita og Frode der si'r han har masser af energi - se sæl jeg kan vippe
synkront med mine knurhår *vipvipvipvipsnooooork*