Kyrsdpostninger Bo Warming's nye dille
Fra : Tomas O.

Dato : 25-06-02 18:41

Hej Alle

Vær lige opmærksom på at BW's indlæg for tiden krydspostet i andre
grupper.

Ikke for at lege betjent men her er hvad man kan sige om
krydspostinger:

Denne link er også til dig Bo Warming:

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Et citat fra siden:
"Hvorfor er det en dårlig ide?
Meningen med flere grupper er at inddele diskussionerne, så en
person, der er interesseret i rulleskøjter ikke behøver at læse om
motorcykler."

Hilsen
Tomas O.

FUT dk.admin.netikette
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : Keld Gydum

Dato : 25-06-02 19:24

Thomas O skriver bla.:

> Ikke for at lege betjent men her er hvad man kan sige om
> krydspostinger:

Jeg synes efter det Bo Warming fylder i flere grupper samt
det "korstog" der gennemsyrer hans indlæg skulle han evt.
forsøge at starte sin egen gruppe ...

I næsten samtlige af Bo Warming indlæg er der jo ikke tale
om debat men om "ren" propaganda af Bo Warmings
opfattelse af livet som forhåbentlig ikke ret mange kan give
ham ret i ...

Må tilstå efter de sidste store "romaner" så ligger han stille og
roligt i mit "killfilter" idet hans åbenlyse foragt for andre ikke
kan forliges men min opfattelse af livet og tilværelsen ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
E-Mail: keld.gydum@mail.dk
Hjemmeside: http://www.sitecenter.dk/bangsbo

Fra : Bo Warming

Dato : 25-06-02 21:53

"Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote in message
> Jeg synes efter det Bo Warming fylder i flere grupper samt
> det "korstog" der gennemsyrer hans indlæg skulle han evt.
> forsøge at starte sin egen gruppe ...

Hvis folk kun svarede på INDHOLD, ville jeg fylde halvt så meget.

> I næsten samtlige af Bo Warming indlæg er der jo ikke tale
> om debat men om "ren" propaganda af Bo Warmings
> opfattelse af livet som forhåbentlig ikke ret mange kan give
> ham ret i ...

Det er en ubrugelig kritik du kommer med. Svar på det enkelte indlæg, så jeg
kan lære hvor mine formuleringer misforstås som korstogsagtige. At
generalisere er at gå efter mand ej bold. Vær præcis - så gavner du debatten

> Må tilstå efter de sidste store "romaner" så ligger han stille og
> roligt i mit "killfilter" idet hans åbenlyse foragt for andre ikke
> kan forliges men min opfattelse af livet og tilværelsen ...

Det er et billigt angreb - og lidt selvmodsigende. Du har stukket hovedet i
busken som en struds - men vil alligevel have en mening. Baseret på rygter
og hvad andre skriver?

Jeg vil forfærdelig gerne lære hvad kan opleves som foragt - jeg er så
tolerant og anti-foragt som folk flest. Men den dårlige netikette med brede
fordomme i stedet får svar, afskærer os begge fra at blive klogere.

Forresten xposter du - hvilket jeg stopper, for dine ubegrundede angreb på
min facon, kan jo aldrig interessere dk.admin.netikette

Fra : Tomas O.

Dato : 25-06-02 21:59

Bo Warming skrev:

> "Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote in message
>

> Hvis folk kun svarede på INDHOLD, ville jeg fylde halvt så
> meget.

Og det er det du gør?

> [...]
> som korstogsagtige. At generalisere er at gå efter mand ej
> bold. Vær præcis - så gavner du debatten

Man kunne fristes til at sige i lige måde. Din måde at debattere
på er IMO under al kritik. Alene det at dette indlæg er hvanet i
dss. Det har INTET med dss at gøre iflg. fundatsen som du praler
af at have læst.

> Det er et billigt angreb - og lidt selvmodsigende. Du har
> stukket hovedet i busken som en struds - men vil alligevel
> have en mening. Baseret på rygter og hvad andre skriver?

Billigt? Angreb? jeg ser en vis sandhed i det han beskriver om
dig.

> Jeg vil forfærdelig gerne lære hvad kan opleves som foragt -
> jeg er så tolerant og anti-foragt som folk flest. Men den
> dårlige netikette med brede fordomme i stedet får svar,
> afskærer os begge fra at blive klogere.

Dårlige netikette? Hvad har det lige med dss at gre? Hvad er det
der gør at du (som Makholm udtrykker det) er udenfor pædgoisk
rækkevidde? Er du dum?

Dårlig netikette er det du viser her. Det du gør ve dat poste
indlæg som dette er det samme som at bøvse ved bordet til en fin
middag. Du opfører dig simpelthen dålrigt som et lille uopdragent
barn. Tag og bliv voksen.

> Forresten xposter du - hvilket jeg stopper, for dine
> ubegrundede angreb på min facon, kan jo aldrig interessere
> dk.admin.netikette

Men det har interesse i dss? Du er simepelthen langt ude i hampen.

Tomas
FUT dk.admin.netikette da det er DER man debattere opførsel
(netikette)

Fra : Bo Warming

Dato : 25-06-02 21:46

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> Vær lige opmærksom på at BW's indlæg for tiden krydspostet i andre
> grupper.

> Ikke for at lege betjent men her er hvad man kan sige om
> krydspostinger:

Selvfølgelig er du netbetjent i denne sammenhæng - ingen tvivl om det. Du
ikke leger, du søger at være.

JEG BEKLAGER MEGET at jeg i dette enkeltstående tilfælde tænkte, at jeg
tidligere havde haft god Nietzsche-dialog på dk.livssyn og derfor tænkte at
de formodentlig ingen ville svare på indlægget i dss, så ville jeg lige i
skyndingen føje livssyn-gruppen på. Beklager meget - det skal ikke gentage
sig.

LODRET LØGN er at jeg "for tiden x-poster" - de mange x-postninger på dss
p.t. er alene skabt af dem, der startede de to pædofil-tråde, og jeg har
ingen skyld i 99% af fænomenet. Slap af.

Også en undskyldning vedr at jeg igen for første gang i ugevis, kom til ikke
at slette cc-feltet så Tomas O fik en dublet af dss-indlægget i sin inbox.
Det må have gjort ondt på ham(at dømme efter hans skrivekløe om
stor-problemet) , og det må have taget lang tid at finde deleteknappen .
Men også her beklager jeg mit sjusk og vil intenst og ihærdigt søge at være
topkoncentreret i fremtiden, så ikke jeg gir en nem undskyldning for
offtopic snak til dem, der ikke har fantasi til at skrive om SEX OG SAMLIV
men hellere vil hakke og mobbe.

Som sagt er det en ubegrundet tvangstanke, at der skulle være tale om en "ny
dille". Take it easy.

Fra : Tomas O.

Dato : 25-06-02 22:01

Bo Warming skrev:

FUT fjernet igen og Xpost sat er hvad du har gjort.. klage
afsendt.

FUT dk.admin.netikette

Fra : Chokmah

Dato : 25-06-02 22:06

On Tue, 25 Jun 2002 22:46:21 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

> [...]

>Som sagt er det en ubegrundet tvangstanke, at der skulle være tale om en "ny

Nå men så ikke flere xpost - så er den sag jo ude af verden det hele
var en misforståelse og det er der så bragt orden i nu !

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Tomas O.

Dato : 25-06-02 22:20

Bo Warming skrev:

SNIP
Klippet fra http://privat.tiscali.dk/net/netplus/betingelser.php

10. Abonnentens forpligtelser

Abonnenten forpligter sig til at overholde dansk lovgivning. Ved
misbrug af abonnementet, herunder ved uetisk opførsel på nettet,
vil abonnementet blive spærret. Genåbning sker først, når Tiscali
har sikret sig, at gentagelser ikke vil ske. Misbrug herefter vil
medføre ophævelse af abonnementet uden yderligere varsel.

Læg mærke til ordet uetisk. Jeg synes netop det du gør ved at
Xposte og snakke politik og netikette herinde i dss er uetisk,
hvis jeg skal tolke det groft og i dit tilfælde vælger jeg at
undlade at udvise konduite for vi er efterhånden mange der er
meget trætte af dine offtopic politiske indlæg i dss.

Tomas
FUT dk.admin.netikette

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 25-06-02 22:06

Tomas O. wrote:
> Hej Alle
>
> Vær lige opmærksom på at BW's indlæg for tiden krydspostet i andre
> grupper.

prøv at komme over det så slipper vi også for endnu mere spam. Bo's
indlæg er nok i sig selv, vi behøver ikke 10 betjent posts for hver
bo-post.