Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Køb af Sony DSC 71 ???
Fra : \(6100\) Ove

Dato : 25-06-02 18:21

Konen har forelsket sig i et digital kamara. Sony DSC 71 og så ville jeg
lige høre jeres mening om dette, er det et godt kamara til prisen 4495,-
på forhånd tak

Mvh Ove Nielsen.....

Fra : PI4293

Dato : 25-06-02 19:11

Hej Ove

Kig her

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/

eller

http://www.digit.no/Tester/Kameraer/kamerate.htm
Den er på norsk, men er let at forstå!

Mvh
PI

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 25-06-02 20:48

On 25.06.2002 19:21, in article
3d18a677$0$1493$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "(6100) Ove"
<oz3afs@tdcadsl.dk> wrote:

> Konen har forelsket sig i et digital kamara. Sony DSC 71 og så ville jeg
> lige høre jeres mening om dette, er det et godt kamara til prisen 4495,-
> på forhånd tak

Dette her link, hjælper nok lidt mere:

http://www.dpreview.com/reviews/sonydscp71/page11.asp

- det er konklusionen på testen.

Jeg har ikke prøvet P71'eren, men har til gengæld prøvet P1'eren, som var
den første i den serie. Den er virkelig god og jeg kan ikke forestille mig,
de har gjort det værre.

Jeg har selv et andet Sony og er usædvanlig godt tilfreds.

Prisen på 4495 er ok - det er i butikkerne til omkring 5000. Du skal dog
regne med at investere i en større Memory Stick.

God fornøjelse!

/kristian