download.
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 25-06-02 18:13

Kan jeg indstille noget for at få downloaded programmer o.a. i et
dertil indrettet "download" direktorium fremfor som, nu at allt
ender i "dokumenter"? Venlig hilsen Jørgen Jensen.

Fra : Anders Lund

Dato : 25-06-02 19:06

Jørgen Jensen wrote:
> Kan jeg indstille noget for at få downloaded programmer o.a. i et
> dertil indrettet "download" direktorium fremfor som, nu at allt
> ender i "dokumenter"? Venlig hilsen Jørgen Jensen.

Kan godt være at jeg husker forkert, men jeg mener at X-setup fra
www.xteq.com kan gøre dette.
Den kan sætte en masse "skjulte" indstillinger.

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Madsen

Dato : 25-06-02 19:07

Jørgen Jensen skrev:

> Kan jeg indstille noget for at få downloaded programmer o.a. i et
> dertil indrettet "download" direktorium fremfor som, nu at allt
> ender i "dokumenter"?

TweakUI fra Microsoft kan gøre det, eller du kan installere en
download-manager såsom Getright f.eks.

Madsen.

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 25-06-02 22:17

Jørgen Jensen skrev:

>Kan jeg indstille noget for at få downloaded programmer o.a. i et
>dertil indrettet "download" direktorium fremfor som, nu at allt
>ender i "dokumenter"? Venlig hilsen Jørgen Jensen.
Ups. Glemte at sige at jeg kører Opera og IE 6.0. Undskyld. J.J.