Flashing af Soltek KAV 75 Bios
Fra : Thomas

Dato : 25-06-02 17:04

Jeg kan simpelthen ikke flashe min Bios. Jeg tror at den er writeprotectet,
men aner simpelthen ikke hvor man slår det fra!! Jeg får startet awardflash
fint op med tilhørende bios-fil. Herefter skriver den bare "please wait" og
så sker der ellers ikke mere

Håber en eller anden kan hjælp

Mvh

Thomas

Fra : [4130] Co@ch

Dato : 25-06-02 21:02

Hej

Jeg prøver at hjælpe med lidt tips her.

Jeg har sommetider været heldig at komme ind i Bios ved at holde "INSERT"
tasten nede fra det øjeblik jeg trykker på Powerknappen til jeg rent faktisk
står inde i Bios.

Prøv om det virker hos dig.

Jeg mener du kan fravælge writeprotection af bios.

mvh
Bri@n

Fra : Thomas

Dato : 25-06-02 21:23

Jeg har fået løst problemet. Det var simpelthen min bootdiskette som ikke
var god nok, fandt en anden på nettet. Det var et skud i mørket, men jeg fik
sgu headshot der, så super. Men hvor fejlen/problemet eksakt var , ved jeg
så ikke ;o( . Men nu er jeg ihvertilfælde klar til at montere Amd XP 2100

Mvh

Thomas

[4130] Co@ch <coach@nospamtdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d18cc1c$0$71626$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...