Vandet er hvidt
Fra : pvlar

Dato : 25-06-02 15:09

Jeg har haft fisk i mange år. Et selskabsakvarium på 660 l, samt et
lille 64 l med slørhaler. Det er det lille der er begyndt at drille.
Vandet bliver helt hvidt, som om der er en masse kalk i det. Det kører
med både varmelegme og pumpe. Selvom jeg lige har renset hele akvariet,
samt sten, bliver det kort tid efter hvidt igen. Jeg har prøvet at
skifte til en luftsten, men det hjalp ikke. Slørhalerne ser ud som om de
manger ilt, da de står ved overfladen konstant. Nu har det stået på i en
14 dages tid, - hvad kan der være galt ???. Jeg har haft slørhalerne i
et par år, hvor der aldrig har været noget. Hvad er mit problem ????

http://www.kandu.dk/