MS Windows
briani 27239
Win-ME opstart
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-06-02 14:40

Hejsa NG.

Jeg bruger Win-ME og har ADSL samt et netværkskort, ved opstart af
maskinen skal jeg klikke på den popup som kommer ang. brugernavn og
password, er der en måde at fjerne dette på.

På forhånd tak
--
Hans Otto

hogit@nielsen.tdcadsl.dk

http://home7.inet.tele.dk/hogit/

Fra : Martin Østerberg

Dato : 25-06-02 15:03

On Tue, 25 Jun 2002 15:39:39 +0200 skrev Hans Otto Nielsen
<hogit@nielsen.tdcadsl.dk> ...:

>Hejsa NG.
>
>Jeg bruger Win-ME og har ADSL samt et netværkskort, ved opstart af
>maskinen skal jeg klikke på den popup som kommer ang. brugernavn og
>password, er der en måde at fjerne dette på.

Er ikke helt sikker på det kan hjælpe, men prøv at checke
Kontrolpanel > Netværk via modem > højreklik på din standard
forbindelse og vælg egenskaber > vælg faneblad 'sikkerhed' og se om du
har flue ben i 'tilslut automatisk'. Det burde være der du har dit
problem.

Martin

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-06-02 16:16

Martin Østerberg wrote:

> [...]
> forbindelse og vælg egenskaber > vælg faneblad 'sikkerhed' og se om du
> har flue ben i 'tilslut automatisk'. Det burde være der du har dit

Hejsa Martin

Tak for dit svar, men da jeg bruger ADSL har jeg ikke noget i Netværk
via modem, så det hjalp ikke..
--
73 gs de OZ2HNS / Hans Otto

Fra : Martin Østerberg

Dato : 25-06-02 19:12

On Tue, 25 Jun 2002 17:15:49 +0200 skrev Hans Otto Nielsen
<hogit@nielsen.tdcadsl.dk> ...:

>Hejsa Martin
>
>Tak for dit svar, men da jeg bruger ADSL har jeg ikke noget i Netværk
>via modem, så det hjalp ikke..

Ingen årsag, men jeg har også ADSL via et 'modem' (Eicon Diva), og
netop i mit 'setup' var det det der skulle til for at slippe for
problemet.

VH Martin

Fra : LarsS

Dato : 25-06-02 21:51

Næeh, der skal nok ændres som Madsens link
fortæller:
Network (andre computere) -> Egenskaber:
Primary Network Logon:
skal være "Windows Logon", IKKE "Client for
Microsoft Networks".

/LarsS

Fra : Madsen

Dato : 25-06-02 16:26

Hans Otto Nielsen skrev:

> Jeg bruger Win-ME og har ADSL samt et netværkskort, ved opstart af
> maskinen skal jeg klikke på den popup som kommer ang. brugernavn og
> password, er der en måde at fjerne dette på.

Jeg tror ikke det er din ADSL-forbindelse der er skyld i det.
Er det ikke Windows Logon du snakker om? Hvis det er, så prøv:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q152104

Madsen.

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 26-06-02 14:36

Jeg vil hermed sige tak for forslagene, det med at vælge WINDOWS LOGON
var lige det der skulle til.

TAK TAK.