(SPOILER) Mohaa (SPOILER)
Fra : Hagman

Dato : 25-06-02 13:43

Hejsa NG.

Hvad er det for en skod-slutning, til sådan et fedt spil ?

Man kommer ind i et tog, en en kammerat siger:
"Will you look at that", og derefter en helt sort skræm, hvor i bunden der
står
"The End".
....og så er der ikke mere for den 25-øre.

Øv, glædet mig lige til at se en rigtig fed slutning, på et af de aller
fedeste spil jeg har prøvet.

Jeg går ud fra andre er fuldstændig enige med mig ?

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-06-02 13:53

Hagman wrote:

> [...]
> står
> "The End".
> ...og så er der ikke mere for den 25-øre.

Det kan vel kaldes for et oplæg til en efterfølger.

> Øv, glædet mig lige til at se en rigtig fed slutning, på et af de aller
> fedeste spil jeg har prøvet.
>
> Jeg går ud fra andre er fuldstændig enige med mig ?

Jeg synes slutningen er ok, i mine øjne er den i det mindste ikke så corny som
i fx. RtCW eller Halo for den sags skyld.

Forresten synes jeg ikke MOHAA er så fedt igen, der er mange gode elementer
det er bare alt for linært og det trækker meget ned synes jeg. Sagt på en
anden måde er der langt op til Deus Ex standard.

mvh

Bruno

Fra : Silver

Dato : 25-06-02 18:14

Som bruno nævner så ligger den slutning op til en opfølgning ja....MEN lige
når man har gennemført det fede spil og man er hyped op så ER det virkelig
en skuffende slutning på sådan et kanont spil. Nu her efter 3 mdr siden man
gennemførte det ca. så er det ikke så galt.

Mvh
Silver

Hagman <hagman@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d186568$0$244$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...