VERCINGETORIX
Fra : Erotokritos

Dato : 12-02-01 14:07

Jeg har set at der kommer en ny film der handler om vercingetorix. Den er
vidst med christopher lambert. Er der nogen der ved hvornår eller om den
kommer til dk.?

www.tigerbaby.dk

Fra : Keld Petersen

Dato : 12-02-01 14:33

"Vercingetorix? Det er et hip-hop band, ikke?

Fra : N/A

Dato : 13-02-01 08:26

Fra : Keld Petersen

Dato : 13-02-01 08:26

Nå... ja, jeg har aldrig brudt mig om fransk Rap...

Fra : Steffen Kampp

Dato : 13-02-01 15:12

"Zeki" skrev:

> Nej, det er en historisk person. En franskmand som samlede en hær imod
> Cæsars legioner.

Gallerhøvdingen, som ifølge Goscinny og Uderzo (Asterix) kastede sine våben
for - og navnlig på - Cæsars fødder.

--
Steffen Kampp

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-02-01 16:47

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> writes:

> Nej, det er en historisk person. En franskmand som samlede en hær imod
> Cæsars legioner.

"DER SKETE INGENTING VED ALESIA. ALESIA FINDES SLET IKKE."

--
Peter B. Juul, o.-.o Quoting In-duh-viduals:
The RockBear. ((^)) "I'm not a rocket surgeon."

Fra : Erotokritos

Dato : 13-02-01 20:34

> "DER SKETE INGENTING VED ALESIA. ALESIA FINDES SLET IKKE."
Det var da ellers lidt af en påstand

Fra : Nikolaj Scharff Chri~

Dato : 13-02-01 22:22

til "Zeki" eller whatever, pga Sv: i Subjectlinien kom din besked ikke
igennem til mange newsservere, du bør ændre det til Re:, det skyldes noget
teknisk halløj som jeg ikke forstår.

NSC
- jeg kan godt lide Outlook Express

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-02-01 13:29

"Nikolaj Scharff Christiansen"
> til "Zeki" eller whatever, pga Sv: i Subjectlinien kom din besked ikke
> igennem til mange newsservere, du bør ændre det til Re:, det skyldes noget
> teknisk halløj som jeg ikke forstår.

I de nye versioner kan man gå ind i Indstillinger -> Send -> Int. indstillinger
og sætte et hak ved at bruge engelske standardheadere.

Hvis dette evt. ikke fungerer, så kan nemt ordne problemet på anden vis,
se http://www.whitehat.dk/oe/

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Christian Rønnow

Dato : 13-02-01 09:51

Erotokritos skrev i meddelelsen ...
>Jeg har set at der kommer en ny film der handler om vercingetorix. Den er
>vidst med christopher lambert. Er der nogen der ved hvornår eller om den
>kommer til dk.?

Filmen har ikke gået så godt i frankrig, så det er tvivlsomt om den kommer i
de danske biografer.

mvh

Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer