Dead or alive
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-01 13:52

Nu hørte jeg lige mine gamle Dead or Alive lp'er (gulp!), og hvad blev
der egentlig af dem?

Pete Burns havde da en vis karisma, men er de døde eller levende så
at sige.

Kan det skyldes at SAW-værket lavede alle deres hits, og de ikke kunne
stå på egne ben? Pete Burns lavede en solo-plade efter at have givet
SAW-værket fingeren, men eftersom har forsvandt ud i glemslen, så var
den nok ikke noget at råbe hurra for - eller hvad?

Der er i hvert fald knald på de to albums de lavede.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Jan Holm

Dato : 12-02-01 15:43

http://www.deadoralive.net/discography/discography.html

På en eller anden måde i live !!!!!!

Regards
Jan Holm

P a r k h o l m A u d i o L a b
Producer / Programmer / Speaker
www.parkholm.dk & www.blueworx.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-01 18:09

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> skrev:
> http://www.deadoralive.net/discography/discography.html
>
> På en eller anden måde i live !!!!!!

Åbenbart. Underligt man ikke har hørt noget. De blev jo spillet
konstant for 10+ år siden.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Flemming

Dato : 12-02-01 21:30

On Mon, 12 Feb 2001 17:08:59 GMT "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Åbenbart. Underligt man ikke har hørt noget. De blev jo spillet
> konstant for 10+ år siden.

Måske skyldes det at deres plader i lang tid ikke er blevet udgivet i
Europa Deres seneste cd 'Fragile' der blev udsendt i Japan sidste år er
ellers udmærket.

Denne side http://www.deadoralive-japan.com/ er efter min mening den bedste
når det drejer sig om Dead or Alive (den er på Engelsk, men bliver lavet i
japan).

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-02-01 22:44

On Mon, 12 Feb 2001 20:30:03 GMT, Flemming <culture@post3.tele.dk>
wrote:

> [...]
>når det drejer sig om Dead or Alive (den er på Engelsk, men bliver lavet i

Hvordan lyder deres musik i dag?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Flemming

Dato : 12-02-01 23:01

On Mon, 12 Feb 2001 22:43:59 +0100 Karsten Jensen <k-j@post6.tele.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Hvordan lyder deres musik i dag?

Hmm det er lidt svært at beskrive, jeg syntes ikke at den har forandret sig
specielt meget, måske er den blevet lidt opdateret i forhold til den 80'er
agtige lyd der var på de gamle numre Det lyder mere elektronisk end i
de gamle dage, altså som om det mere er lavet på computere end på
synthesizer...