Telmore og GRPS
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 25-06-02 10:56

Jeg er netop skiftet fra Orange til Telmore, og er særdeles tilfreds.
Faktisk har jeg fået flere af mine venner til at gøre det samme, og efter
at have prøvet mange selskaber, så tror jeg, der skal meget til, før jeg
flytter væk fra Telmore.

Jeg har en Ericsson T39m, og vil gerne kunne sætte min Compaq iPAQ på
nettet med en ordentlig hastighed fra tid til anden.

Men umiddelbart har jeg ikke adgang til GPRS på Telmores (TDC's) net. TDC
har jo GPRS på sit net, så teknisk set burde det ikke være umuligt at få
det gennem Telmore.

Er der nogen, der ved, om det er noget, man kan købe sig til hos Telmore
eller om det er på tegnebrættet? I givet fald - hvordan, hvornår og hvor
meget koster det?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
Mail: hyllested@net.dialog.dk
Web: www.hyllested.net

Fra : Deaster

Dato : 25-06-02 11:33

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, der ved, om det er noget, man kan købe sig til hos Telmore
> eller om det er på tegnebrættet? I givet fald - hvordan, hvornår og hvor

Svjv. understøtter Telmore ikke Gprs pt., men jeg ved ikke noget om om de
begynder på det.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Tinky Winky

Dato : 26-06-02 10:26

> Svjv. understøtter Telmore ikke Gprs pt., men jeg ved ikke noget om om de
> begynder på det.

Jeg har Telmore, samme telefon og samme ønske, men sidst jeg spurgte
Telmore, sagde de at de ikke havde planer om at tilbyde GPRS. De sagde vist
noget med at det var for dyrt.