MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Stort problem med WinXP
Fra : Martin - [BSS] Måge

Dato : 25-06-02 10:19

Hej.....
Jeg er den mere uheldige mand, med et rimelig træls problem som startede for
ca. en måned siden...
Fejlen sker primært når jeg spiller fx. GTA3.. efter en 15 minutters spillen
går min computer blackout og alle lamper lyser på min computer, loade
lampen, og loade lamperne på mine 2 cd-rom drev... Og hvis jeg så bare
slukker den almindeligt, ved at holde slukke knappen inde, kan den ikke
startes normalt igen, den gør det samme som før... Så for at få lidt liv i
min computer igen, skal jeg tage strømstikket ud og putte det i igen, hvis
jeg så begynder at spille går den precis det samme igen efter 15 min....

Min puter:
MSI K7T Pro2-A
AMD T-Bird 1,10Ghz
Pioneer cd-rom
Lite-on brænder
512 PQI SDRAM
IBM 75GXP 30GB HD

Er der ikke nogle der har en idé til hvad man kan gøre

Mvh. Martin

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 25-06-02 10:24

On Tue, 25 Jun 2002 11:19:24 +0200, "Martin - [BSS] Måge"
<martin.molle@get2net.dk!!!> wrote:

>Er der ikke nogle der har en idé til hvad man kan gøre

Jeg gætter på overophedning. Tjek at dine blæsere kører.
Er kølepladen på processoren meget varm?
--
Per K. Nielsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-06-02 13:49

"Per K. Nielsen" <pnielsen@image.dk> skrev:
> Jeg gætter på overophedning. Tjek at dine blæsere
> kører.
> Er kølepladen på processoren meget varm?

Hvor stor er din strømforsyning?

/Mikael