MS Windows
briani 27239
windows installer
Fra : Brizz

Dato : 25-06-02 09:47

Har et problem med installation af et program under win98.
Den kommer med fejlmeddelsen
"Denne installationspakke kan ikke installeres af windows installer. Du skal
installerer en windows service pack som indeholder nyere versioner af
windows installer."

Har kigget på winupdate og der er ingen updates til det. Hvad gør jeg nu??
Brian

Fra : Michael Henriksen

Dato : 25-06-02 10:18

"Brizz" <bs_jeg_gider_ikke_spammail@XXXgronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> windows installer."
>
> Har kigget på winupdate og der er ingen updates til det. Hvad gør jeg nu??

Prøv lige det her link om det ikke er det du mangler.

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=32831&area=search&o
rdinal=9

Fra : Brizz

Dato : 25-06-02 11:02

> Prøv lige det her link om det ikke er det du mangler.

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=32831&area=search&o
> rdinal=9

Det var det.
Må man så spørge hvordan du fandt det? hvad skrev du for at søge på det
osv.? Gad da godt selv kunne finde det.
Brian

Fra : Michael Henriksen

Dato : 25-06-02 17:59

> [...]
>
> Det var det.
> Må man så spørge hvordan du fandt det? hvad skrev du for at søge på det

Ja, det var da et godt spørgsmål. Nu forsøgte jeg lige at finde det igen,
men synes ikke det lykkes mig at komme ind på den helt rigtige side. Men jeg
er da ganske overbevist om at jeg har brugt www.google.com med en eller
anden kombination af windows, installer og package som søgeord.
Men som sagt lykkedes det mig ikke igen....desværre!

Michael

Fra : JEL

Dato : 26-06-02 12:18

"Michael Henriksen" <spinks@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> anden kombination af windows, installer og package som søgeord.
> Men som sagt lykkedes det mig ikke igen....desværre!

Noget i denne stil måske: windows installer msi

jacob.