Datasuite 3.0
Fra : Gvir

Dato : 12-02-01 13:30

Virker den til Nokia 6210??

Fra : Erik Einum

Dato : 12-02-01 13:55

"Gvir" <gvir@mailme.dk> wrote
> Virker den til Nokia 6210??

Denne er til 51/61-serien, men jeg vet det kan endres i en reg-fil
("hackes") til å virke med 3210 og 7110, så da kan man sikkert gjøre
tilsvarende for 6210, uten at jeg har sett dette noe sted. Jeg vet dessverre
ikke hva og hvor som skal endres, men jeg fant det på nettet en gang.

///Mvh. EE

Fra : H@M

Dato : 12-02-01 22:29

Nej, men der følger et suite program til 6210 med i pakken.

Fra : Nico_P

Dato : 12-02-01 23:38

www.forum.nokia.com
kan man et eller andet sted hente datasuite 3.0 til Nokia 6210
Gvir <gvir@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:jFQh6.83$ZY6.8570@news.get2net.dk...

Fra : N/A

Dato : 13-02-01 11:42

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-02-01 11:42

>Erhm.... Nej. Data Suite 3.0 er et stykke copyrighted software som koster
>lidt over kr. 1.000,- i forretningerne. Ville Nokia så selv lægge det til
>fri download?
[...]

Jeps - det eneste du kan jente er opgraderingen. Men om den kan
knækkes, så ikke den leder efter originalen, aner jeg ikke..

url:http://www.forum.nokia.com/main/1,13682,5_4_1_1,00.html

--
Henrik
http://peccavi.cjb.net